Отзывы о компаниях

На нашем сайте людям, объединенным одной целью - поиском работы, дается прекрасная возможность обмениваться информацией. Делить вам нечего, а значит, можно быть предельно откровенными. При поиске кадров в компаниях принято только лестно отзываться о предлагаемых вакансиях. Правду можно узнать лишь у тех, кто уже там работал или работает.

73761-73770 из 74257 1   2   3      7370   7371   7372   7373   7374   7375   7376   7377   7378   7379   7380   7381   7382   7383   7384      7424   7425   7426  

UDP

Отзыв о компании

идимо в отместку за правдивые отзывы ЖК "Бульвар Фонтанов" решил включать ту же оперную арию и после 22:00. 20.06 22:30 - концерт продолжается. Ежеденевно до 22:30 по кругу одна и та же музыка - это нарушение правил общественного порядка! Жители микрорайона, обращайтесь с жалобой по тел. 1551 или на сайт "Контактного центра міста Києва 1551".

Положительные стороны

-

Гость (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

UDP

Отзыв о компании

Полностью согласен из предыдущими отзывами, жить стало в этом районе просто ад. Терпение лопнуло похоже не в одного, страдают тисячи людей в округе. Очень надеемся, что "Бульвар фонтанов" отключит свои серенады вовсе. Люди, кто читает етот отзыв, если Вы тоже заложники этой ситуации, и если "Бульвар фонтанов" не отключит музыку подключайте средства масовой информации и вышестоящие инстанции страны. НЕ ДАДИМ НАРУШАТЬ НАШИ ПРАВА!

Положительные стороны

-

Гость (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

UDP

Отзыв о компании

Вирішив все таки написати відгук про відповідний житловий комплекс, оскільки оцінити комплекс за три роки проживання я можу з впевненістю та багато негативу накопичилось за цей час. Проживаю я у першій черзі, і якщо чесно, то дуже розчарований комплексом. Перш за все варто відзначити ціну квадратного метра — як і раніше, так і зараз, вона на високому рівні, але вона не є виправданою. Поясню чому, а саме на недоліках з якими я знайомий персонально. По-перше, при купівлі квартири нам було наобіцяно багато: і те що вікна будуть митись регулярно (бо вони тут панорамні), і те що для гостей будуть виділятися паркомісця, і те що комплекс буде підтримуватися у належному стані, і те що у ньому застосовуватимуться інноваційні підходи та інше. Половина з обіцяного є втіленою, а на іншу половину просто начхати! На що ж їм все рівно (хоча це вже не забудовнику начхати, а ОСББ, але я вважаю, що забудовник мав би впливати на ОСББ, щоб підтримувати комплекс у належному стані!)? По-перше, розпочнемо ззовні комплексу. Одразу вам скажу, що після будівництва інших черг, першу чергу мало хто намагається підтримувати у належному стані. Що одразу кидається в очі, це зовнішнє освітлення комплексу. Перша черга освічується на половину ніж раніше та необхідно і це виглядає огидно. До здачі інших черг, перша черга виглядала як «ялинка» освічувалась і доглядалась належно, а зараз вся увага до інших черг (бо потрібно продати там квартири, на мою думку, і пріоритет надається їм). По-друге, перша черга виглядає «брудною», а саме вікна. Як я вище писав, обіцялось, що за кошти утримання будинку будуть митись і вікна, однак цього ні разу не було. Хіба що пропонувалось за гроші помити, однак платити не маленькі кошти за те, що тобі індивідуально (чи декільком квартирам) помили вікна не є доцільно, оскільки після дощу тільки що помиті вікна стають брудними, бо бруд з не помитих квартир розтікається до низу. І ще до цього — під час будівництва другої черги вікна ставали одразу брудними, незалежно був дощ чи ні, бо пилу було море, однак забудовник навіть і не додумався привезти в порядок за власний рахунок першу чергу. По-третє, заїжджаємо на паркінг, які тут недоліки: освітлення погане, бо горить одна через три лампа, і це в кращому випадку. Прибирають десь один раз на тиждень, однак це суттєво не змінює картину, хоча припирає тут спеціальна машина. Встановленні батареї на парко місцях (не на кожному, але є десь через кожне третє), однак вони ніколи не гріли, тому в у сильні морози температура могла й бути мінусовою на парко місці, хоча кошти за утримання паркомісця платяться не малі. По-четверте, йдемо до ліфта. Якщо через паркомісце, то можемо йти в темряві, бо якщо горить хоч одна лампа з п’яти, то це дуже добре. Бувало й таке, що декілька днів в темряві. Але що ще дивує, що комплекс себе позиціонує як інноваційний, однак використовує часто ще старі «вольфрамові» лампи. Вони не чули про «світлодіодні» лампи, які є набагато економічними та ефективними?! Якщо заходимо через центральний вхід, то для гостей тут виникають труднощі, оскільки на центральних дверях хоч і є домофон, однак до ліфтової кімнати є ще одні замкнуті двері, які відчиняються лише за допомогою чіпу. Охоронці не дуже бажають йти і відчиняти їх, а прямо говорять невдоволено гостям, щоб власники самі спускались і відчиняли їх! І це в такому комплексі! Звертався я до керівництва комплексу, щоб вони хоча б перенесли домофон, то вони сказали, що нехай гості обходять весь будинок і заходять з двору! Стоїть питання: навіщо тоді було робити центральний вхід, обличчя комплексу!? Далі, ліфтова кімната має свої недоліки і знову це — освітлення! Чому ж не можна хоча б купити одну потужну LED лампу і освітлювати кімнату належним чином!? По-п’яте, дуже не сподобалось, що у такому інноваційному комплексі половина камер відеоспостереження не працює, а й якщо працює, то якість їх на низькому рівні (і це я говорю зі власного досвіду про першу чергу)! По-шосте, щодо комунальних платежів, а саме обслуговування будинку. Дратує їх часте підняття (за рік двічі-тричі піднімається) та те, що за такі кошти (а зараз я плачу більше 2000 гривень за обслуговування будинку в місяць) відповідні послуги надаються не належним чином та не бажання їх покращувати. Також багато питань до оплати опалення місць загального користування, оскільки чому це не включено в утримання будинку та чому батареї рідко теплі на поверхах (мабуть це вони опалюють кімнати для обслуговуючого персоналу і вішають на мешканці тягар сплати)? Якщо чесно, то недоліків і ще вистачає! Позитивні моменти «Бульвар Фонтанів» також має достатньо, однак недоліків для такого рівня комплексу має бути якнайменше, я вважаю! Отож, підіб’ю підсумки. На мою думку, не варто вкладати величезні фінанси на купівлю квартири у відповідному комплексі, а потім ще й платити величезні суми на її утримання та ще й при не належному утриманні будинку. Хіба що у вас є зайві кошти і вам все рівно на їх долю! У Києві є багато інших цікавих варіантів і не потрібно одразу довіряти зовнішності комплексу. Також варто, як забудовнику, так і ОСББ більш дбайливо ставитись до утримання комплексу, щоб робити його привабливим і комфортним для мешканців. Надіюсь цей відгук візьмуть до уваги як потенційні покупці квартири у відповідному комплексі, так і ОСББ та забудовники з метою його покращення. Щкода що не можна додати фотографії! Вони б підтвердили мої слова!

Положительные стороны

-

Володимир (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

UDP

Отзыв о компании

Вирішив все таки написати відгук про відповідний житловий комплекс, оскільки оцінити комплекс за три роки проживання я можу з впевненістю та багато негативу накопичилось за цей час. Проживаю я у першій черзі, і якщо чесно, то дуже розчарований комплексом. Перш за все варто відзначити ціну квадратного метра — як і раніше, так і зараз, вона на високому рівні, але вона не є виправданою. Поясню чому, а саме на недоліках з якими я знайомий персонально. По-перше, при купівлі квартири нам було наобіцяно багато: і те що вікна будуть митись регулярно (бо вони тут панорамні), і те що для гостей будуть виділятися паркомісця, і те що комплекс буде підтримуватися у належному стані, і те що у ньому застосовуватимуться інноваційні підходи та інше. Половина з обіцяного є втіленою, а на іншу половину просто начхати! На що ж їм все рівно (хоча це вже не забудовнику начхати, а ОСББ, але я вважаю, що забудовник мав би впливати на ОСББ, щоб підтримувати комплекс у належному стані!)? По-перше, розпочнемо ззовні комплексу. Одразу вам скажу, що після будівництва інших черг, першу чергу мало хто намагається підтримувати у належному стані. Що одразу кидається в очі, це зовнішнє освітлення комплексу. Перша черга освічується на половину ніж раніше та необхідно і це виглядає огидно. До здачі інших черг, перша черга виглядала як «ялинка» освічувалась і доглядалась належно, а зараз вся увага до інших черг (бо потрібно продати там квартири, на мою думку, і пріоритет надається їм). По-друге, перша черга виглядає «брудною», а саме вікна. Як я вище писав, обіцялось, що за кошти утримання будинку будуть митись і вікна, однак цього ні разу не було. Хіба що пропонувалось за гроші помити, однак платити не маленькі кошти за те, що тобі індивідуально (чи декільком квартирам) помили вікна не є доцільно, оскільки після дощу тільки що помиті вікна стають брудними, бо бруд з не помитих квартир розтікається до низу. І ще до цього — під час будівництва другої черги вікна ставали одразу брудними, незалежно був дощ чи ні, бо пилу було море, однак забудовник навіть і не додумався привезти в порядок за власний рахунок першу чергу. По-третє, заїжджаємо на паркінг, які тут недоліки: освітлення погане, бо горить одна через три лампа, і це в кращому випадку. Прибирають десь один раз на тиждень, однак це суттєво не змінює картину, хоча припирає тут спеціальна машина. Встановленні батареї на парко місцях (не на кожному, але є десь через кожне третє), однак вони ніколи не гріли, тому в у сильні морози температура могла й бути мінусовою на парко місці, хоча кошти за утримання паркомісця платяться не малі. По-четверте, йдемо до ліфта. Якщо через паркомісце, то можемо йти в темряві, бо якщо горить хоч одна лампа з п’яти, то це дуже добре. Бувало й таке, що декілька днів в темряві. Але що ще дивує, що комплекс себе позиціонує як інноваційний, однак використовує часто ще старі «вольфрамові» лампи. Вони не чули про «світлодіодні» лампи, які є набагато економічними та ефективними?! Якщо заходимо через центральний вхід, то для гостей тут виникають труднощі, оскільки на центральних дверях хоч і є домофон, однак до ліфтової кімнати є ще одні замкнуті двері, які відчиняються лише за допомогою чіпу. Охоронці не дуже бажають йти і відчиняти їх, а прямо говорять невдоволено гостям, щоб власники самі спускались і відчиняли їх! І це в такому комплексі! Звертався я до керівництва комплексу, щоб вони хоча б перенесли домофон, то вони сказали, що нехай гості обходять весь будинок і заходять з двору! Стоїть питання: навіщо тоді було робити центральний вхід, обличчя комплексу!? Далі, ліфтова кімната має свої недоліки і знову це — освітлення! Чому ж не можна хоча б купити одну потужну LED лампу і освітлювати кімнату належним чином!? По-п’яте, дуже не сподобалось, що у такому інноваційному комплексі половина камер відеоспостереження не працює, а й якщо працює, то якість їх на низькому рівні (і це я говорю зі власного досвіду про першу чергу)! По-шосте, щодо комунальних платежів, а саме обслуговування будинку. Дратує їх часте підняття (за рік двічі-тричі піднімається) та те, що за такі кошти (а зараз я плачу більше 2000 гривень за обслуговування будинку в місяць) відповідні послуги надаються не належним чином та не бажання їх покращувати. Також багато питань до оплати опалення місць загального користування, оскільки чому це не включено в утримання будинку та чому батареї рідко теплі на поверхах (мабуть це вони опалюють кімнати для обслуговуючого персоналу і вішають на мешканці тягар сплати)? Якщо чесно, то недоліків і ще вистачає! Позитивні моменти «Бульвар Фонтанів» також має достатньо, однак недоліків для такого рівня комплексу має бути якнайменше, я вважаю! Отож, підіб’ю підсумки. На мою думку, не варто вкладати величезні фінанси на купівлю квартири у відповідному комплексі, а потім ще й платити величезні суми на її утримання та ще й при не належному утриманні будинку. Хіба що у вас є зайві кошти і вам все рівно на їх долю! У Києві є багато інших цікавих варіантів і не потрібно одразу довіряти зовнішності комплексу. Також варто, як забудовнику, так і ОСББ більш дбайливо ставитись до утримання комплексу, щоб робити його привабливим і комфортним для мешканців. Надіюсь цей відгук візьмуть до уваги як потенційні покупці квартири у відповідному комплексі, так і ОСББ та забудовники з метою його покращення. Щкода що не можна додати фотографії! Вони б підтвердили мої слова!

Положительные стороны

-

Володимир (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

UDP

Отзыв о компании

Вирішив все таки написати відгук про відповідний житловий комплекс, оскільки оцінити комплекс за три роки проживання я можу з впевненістю та багато негативу накопичилось за цей час. Проживаю я у першій черзі, і якщо чесно, то дуже розчарований комплексом. Перш за все варто відзначити ціну квадратного метра - як і раніше, так і зараз, вона на високому рівні, але вона не є виправданою. Поясню чому, а саме на недоліках з якими я знайомий персонально. По-перше, при купівлі квартири нам було наобіцяно багато: і те що вікна будуть митись регулярно (бо вони тут панорамні), і те що для гостей будуть виділятися паркомісця, і те що комплекс буде підтримуватися у належному стані, і те що у ньому застосовуватимуться інноваційні підходи та інше. Половина з обіцяного є втіленою, а на іншу половину просто начхати! На що ж їм все рівно (хоча це вже не забудовнику начхати, а ОСББ, але я вважаю, що забудовник мав би впливати на ОСББ, щоб підтримувати комплекс у належному стані!)? По-перше, розпочнемо ззовні комплексу. Одразу вам скажу, що після будівництва інших черг, першу чергу мало хто намагається підтримувати у належному стані. Що одразу кидається в очі, це зовнішнє освітлення комплексу. Перша черга освічується на половину ніж раніше та необхідно і це виглядає огидно. До здачі інших черг, перша черга виглядала як "ялинка" освічувалась і доглядалась належно, а зараз вся увага до інших черг (бо потрібно продати там квартири, на мою думку, і пріоритет надається їм). По-друге, перша черга виглядає "брудною", а саме вікна. Як я вище писав, обіцялось, що за кошти утримання будинку будуть митись і вікна, однак цього ні разу не було. Хіба що пропонувалось за гроші помити, однак платити не маленькі кошти за те, що тобі індивідуально (чи декільком квартирам) помили вікна не є доцільно, оскільки після дощу тільки що помиті вікна стають брудними, бо бруд з не помитих квартир розтікається до низу. І ще до цього - під час будівництва другої черги вікна ставали одразу брудними, незалежно був дощ чи ні, бо пилу було море, однак забудовник навіть і не додумався привезти в порядок за власний рахунок першу чергу. По-третє, заїжджаємо на паркінг, які тут недоліки: освітлення погане, бо горить одна через три лампа, і це в кращому випадку. Прибирають десь один раз на тиждень, однак це суттєво не змінює картину, хоча припирає тут спеціальна машина. Встановленні батареї на парко місцях (не на кожному, але є десь через кожне третє), однак вони ніколи не гріли, тому в у сильні морози температура могла й бути мінусовою на парко місці, хоча кошти за утримання паркомісця платяться не малі. По-четверте, йдемо до ліфта. Якщо через паркомісце, то можемо йти в темряві, бо якщо горить хоч одна лампа з п'яти, то це дуже добре. Бувало й таке, що декілька днів в темряві. Але що ще дивує, що комплекс себе позиціонує як інноваційний, однак використовує часто ще старі "вольфрамові" лампи. Вони не чули про «світлодіодні» лампи, які є набагато економічними та ефективними?! Якщо заходимо через центральний вхід, то для гостей тут виникають труднощі, оскільки на центральних дверях хоч і є домофон, однак до ліфтової кімнати є ще одні замкнуті двері, які відчиняються лише за допомогою чіпу. Охоронці не дуже бажають йти і відчиняти їх, а прямо говорять невдоволено гостям, щоб власники самі спускались і відчиняли їх! І це в такому комплексі! Звертався я до керівництва комплексу, щоб вони хоча б перенесли домофон, то вони сказали, що нехай гості обходять весь будинок і заходять з двору! Стоїть питання: навіщо тоді було робити центральний вхід, обличчя комплексу!? Далі, ліфтова кімната має свої недоліки і знову це - освітлення! Чому ж не можна хоча б купити одну потужну LED лампу і освітлювати кімнату належним чином!? По-п'яте, дуже не сподобалось, що у такому інноваційному комплексі половина камер відеоспостереження не працює, а й якщо працює, то якість їх на низькому рівні (і це я говорю зі власного досвіду про першу чергу)! По-шосте, щодо комунальних платежів, а саме обслуговування будинку. Дратує їх часте підняття (за рік двічі-тричі піднімається) та те, що за такі кошти (а зараз я плачу більше 2000 гривень за обслуговування будинку в місяць) відповідні послуги надаються не належним чином та не бажання їх покращувати. Також багато питань до оплати опалення місць загального користування, оскільки чому це не включено в утримання будинку та чому батареї рідко теплі на поверхах (мабуть це вони опалюють кімнати для обслуговуючого персоналу і вішають на мешканці тягар сплати)? Якщо чесно, то недоліків і ще вистачає! Позитивні моменти "Бульвар Фонтанів" також має достатньо, однак недоліків для такого рівня комплексу має бути якнайменше, я вважаю! Отож, підіб'ю підсумки. На мою думку, не варто вкладати величезні фінанси на купівлю квартири у відповідному комплексі, а потім ще й платити величезні суми на її утримання та ще й при не належному утриманні будинку. Хіба що у вас є зайві кошти і вам все рівно на їх долю! У Києві є багато інших цікавих варіантів і не потрібно одразу довіряти зовнішності комплексу. Також варто, як забудовнику, так і ОСББ більш дбайливо ставитись до утримання комплексу, щоб робити його привабливим і комфортнимдля мешканців. Надіюсь цей відгук візьмуть до уваги як потенційні покупці квартири у відповідному комплексі, так і ОСББ та забудовники з метою його покращення.

Положительные стороны

-

Володимир (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

UDP

Отзыв о компании

Вирішив все таки написати відгук про відповідний житловий комплекс, оскільки оцінити комплекс за три роки проживання я можу з впевненістю та багато негативу накопичилось за цей час. Проживаю я у першій черзі, і якщо чесно, то дуже розчарований комплексом. Перш за все варто відзначити ціну квадратного метра - як і раніше, так і зараз, вона на високому рівні, але вона не є виправданою. Поясню чому, а саме на недоліках з якими я знайомий персонально. По-перше, при купівлі квартири нам було наобіцяно багато: і те що вікна будуть митись регулярно (бо вони тут панорамні), і те що для гостей будуть виділятися паркомісця, і те що комплекс буде підтримуватися у належному стані, і те що у ньому застосовуватимуться інноваційні підходи та інше. Половина з обіцяного є втіленою, а на іншу половину просто начхати! На що ж їм все рівно (хоча це вже не забудовнику начхати, а ОСББ, але я вважаю, що забудовник мав би впливати на ОСББ, щоб підтримувати комплекс у належному стані!)? По-перше, розпочнемо ззовні комплексу. Одразу вам скажу, що після будівництва інших черг, першу чергу мало хто намагається підтримувати у належному стані. Що одразу кидається в очі, це зовнішнє освітлення комплексу. Перша черга освічується на половину ніж раніше та необхідно і це виглядає огидно. До здачі інших черг, перша черга виглядала як "ялинка" освічувалась і доглядалась належно, а зараз вся увага до інших черг (бо потрібно продати там квартири, на мою думку, і пріоритет надається їм). По-друге, перша черга виглядає "брудною", а саме вікна. Як я вище писав, обіцялось, що за кошти утримання будинку будуть митись і вікна, однак цього ні разу не було. Хіба що пропонувалось за гроші помити, однак платити не маленькі кошти за те, що тобі індивідуально (чи декільком квартирам) помили вікна не є доцільно, оскільки після дощу тільки що помиті вікна стають брудними, бо бруд з не помитих квартир розтікається до низу. І ще до цього - під час будівництва другої черги вікна ставали одразу брудними, незалежно був дощ чи ні, бо пилу було море, однак забудовник навіть і не додумався привезти в порядок за власний рахунок першу чергу. По-третє, заїжджаємо на паркінг, які тут недоліки: освітлення погане, бо горить одна через три лампа, і це в кращому випадку. Прибирають десь один раз на тиждень, однак це суттєво не змінює картину, хоча припирає тут спеціальна машина. Встановленні батареї на парко місцях (не на кожному, але є десь через кожне третє), однак вони ніколи не гріли, тому в у сильні морози температура могла й бути мінусовою на парко місці, хоча кошти за утримання паркомісця платяться не малі. По-четверте, йдемо до ліфта. Якщо через паркомісце, то можемо йти в темряві, бо якщо горить хоч одна лампа з п'яти, то це дуже добре. Бувало й таке, що декілька днів в темряві. Але що ще дивує, що комплекс себе позиціонує як інноваційний, однак використовує часто ще старі "вольфрамові" лампи. Вони не чули про «світлодіодні» лампи, які є набагато економічними та ефективними?! Якщо заходимо через центральний вхід, то для гостей тут виникають труднощі, оскільки на центральних дверях хоч і є домофон, однак до ліфтової кімнати є ще одні замкнуті двері, які відчиняються лише за допомогою чіпу. Охоронці не дуже бажають йти і відчиняти їх, а прямо говорять невдоволено гостям, щоб власники самі спускались і відчиняли їх! І це в такому комплексі! Звертався я до керівництва комплексу, щоб вони хоча б перенесли домофон, то вони сказали, що нехай гості обходять весь будинок і заходять з двору! Стоїть питання: навіщо тоді було робити центральний вхід, обличчя комплексу!? Далі, ліфтова кімната має свої недоліки і знову це - освітлення! Чому ж не можна хоча б купити одну потужну LED лампу і освітлювати кімнату належним чином!? По-п'яте, дуже не сподобалось, що у такому інноваційному комплексі половина камер відеоспостереження не працює, а й якщо працює, то якість їх на низькому рівні (і це я говорю зі власного досвіду про першу чергу)! По-шосте, щодо комунальних платежів, а саме обслуговування будинку. Дратує їх часте підняття (за рік двічі-тричі піднімається) та те, що за такі кошти (а зараз я плачу більше 2000 гривень за обслуговування будинку в місяць) відповідні послуги надаються не належним чином та не бажання їх покращувати. Також багато питань до оплати опалення місць загального користування, оскільки чому це не включено в утримання будинку та чому батареї рідко теплі на поверхах (мабуть це вони опалюють кімнати для обслуговуючого персоналу і вішають на мешканці тягар сплати)? Якщо чесно, то недоліків і ще вистачає! Позитивні моменти "Бульвар Фонтанів" також має достатньо, однак недоліків для такого рівня комплексу має бути якнайменше, я вважаю! Отож, підіб'ю підсумки. На мою думку, не варто вкладати величезні фінанси на купівлю квартири у відповідному комплексі, а потім ще й платити величезні суми на її утримання та ще й при не належному утриманні будинку. Хіба що у вас є зайві кошти і вам все рівно на їх долю! У Києві є багато інших цікавих варіантів і не потрібно одразу довіряти зовнішності комплексу. Також варто, як забудовнику, так і ОСББ більш дбайливо ставитись до утримання комплексу, щоб робити його привабливим і комфортнимдля мешканців. Надіюсь цей відгук візьмуть до уваги як потенційні покупці квартири у відповідному комплексі, так і ОСББ та забудовники з метою його покращення.

Положительные стороны

-

Володимир (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

АВМ Девелопмент групп

Отзыв о компании

Шановні представники АВМ! Мешканці будинку Лінц просять Вас надати офіційні коментарі з приводу постійних миттєвих відключень електроенергіі, які продовжуть мати місце в нашому будинку. Просимо публічно оголосити причини таких відключень хоча б на цьому форумі, оскільки на видному місці-дошці оголошень, що розташована при вході в будинок,будь-які письмові попередження про перебоі в роботі електромережі відсутні. Будь ласка, не мовчіть. Всі ми люди, а не сміття.

Положительные стороны

-

Natali (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

АВМ Девелопмент групп

Отзыв о компании

Зимой постоянно пропадет газ. Электричество пропадает так же регулярно, иногда по нескольку раз в день. Подвалы домов затоплены, на это застройщиком положен болт и предлагаются отговорки вроде "так лето же дождевое". Поразрывало водопроводные краны, ибо застройщик не счел за нужное поставить туда редукторы. Установленные самые дешевые окна/двери поперекашивало. Т.н. "обслуживающая организация", навязанная застройщиком - сборище некомпетентных обещалкинов. Изначальная проектировка всего ЖК сделана плохо, вот вчера во время дождя хваленный ливнесток усрался и заработал в обратном направлении, затопив территорию вокруг дома. А так никаких проблем!

Положительные стороны

-

maxt (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

АВМ Девелопмент групп

Отзыв о компании

Так, термін здачі затягнутий, ми коли купували, то я робив запас на 1 рік, а кінець 18 це вже переходить всі рамки((... Дивлячись по іншим будівництвам, "підсрачник" для пришвидшення будівництва та здачі це - вихід з плакатами під адміністрацію, статті від журналістів та розслідування по забудовнику в онлайн та офлайн медіа, щотижневі зустрічі ініціативної групи із забудовником по прогресу, антиреклама забудовника на бордах...а медіа шум їм не вигідний, бо вони втрачають приплив нових клієнтів, бо за їх рахунок і добудовують і починають нові будівництва.

Положительные стороны

-

mkvv (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00

АВМ Девелопмент групп

Отзыв о компании

Так, термін здачі затягнутий, ми коли купували, то я робив запас на 1 рік, а кінець 18 це вже переходить всі рамки((... Дивлячись по іншим будівництвам, "підсрачник" для пришвидшення будівництва та здачі це - вихід з плакатами під адміністрацію, статті від журналістів та розслідування по забудовнику в онлайн та офлайн медіа, щотижневі зустрічі ініціативної групи із забудовником по прогресу, антиреклама забудовника на бордах...а медіа шум їм не вигідний, бо вони втрачають приплив нових клієнтів, бо за їх рахунок і добудовують і починають нові будівництва.

Положительные стороны

-

mkvv (Уже уволен), 0000-00-00 00:00:00
73761-73770 из 74257 1   2   3      7370   7371   7372   7373   7374   7375   7376   7377   7378   7379   7380   7381   7382   7383   7384      7424   7425   7426