Отзывы о компаниях

На нашем сайте людям, объединенным одной целью - поиском работы, дается прекрасная возможность обмениваться информацией. Делить вам нечего, а значит, можно быть предельно откровенными. При поиске кадров в компаниях принято только лестно отзываться о предлагаемых вакансиях. Правду можно узнать лишь у тех, кто уже там работал или работает.

72281-72290 из 74239 1   2   3      7222   7223   7224   7225   7226   7227   7228   7229   7230   7231   7232   7233   7234   7235   7236      7422   7423   7424  

ДатаГруп

Работаю в данной Компании с 2006 года. Благодарен ей прежда всего за знакомство с множеством хороших и приятных людей. О том что работаю здесь не жалею, мне моя работа нравится. Полностью официальная зарплата в наше время являетя значительным плюсом. Можно долго ругаться что дорожка около дома грязная, а можно взять метлу и очистить все за пару минут. Что ж, каждый выбирает занятие по душе...   
Гость (Веб-мастера, веб-дизайнеры), 2009-01-06 17:59:55

Блиц-Информ

Компания отстой, постоянная текучка кадров
Начальство только и думает как на вас сэкономить, снять премию и набить себе побольше карманы а еще и кризис у начальсва начался им на прокладки нехватает...
Гость (Менеджеры по сбыту, закупкам), 2009-01-06 13:54:39

Правекс-банк

Мої поневіряння в нетрях Правекс-банка.

Частина перша. Прелюдія.


  Не був ябєдою в дитинстві, не писав ні кому і ні на кого всіляких кляуз в молодості, не «катаю анонімних тєлєг» на колег чи сусідів. Батьки так навчили. І казали, що будь-які питання необхідно з’ясовувати цивілізовано, а ще краще - запобігати їм. Та мої взаємини з вище зазначеним банком … ні не змінили мої переконання, та все таки змусили взяти перо та згадати шкільні уроки літератури. То ж спробую…

Частина друга. Основна.

  Маючи деяку вільну копійчину, в кінці 2007 року вирішив оформити депозит. На той момент мій вибір зупинився на Правексі. Взявши «кревні» тисячі, рушив до банку. До цього я вже мав певний досвід спілкування з банківськими установами – він був різним, цікавим та з усіх боків повчальним (враження про інші банки я обов’язково викладу наприкінці, якщо не забуду). Але такого … У обраному відділенні, я пробув загалом трохи більше 2,5 годин. До цих пір я не уявляв, що на вітчизняні банківські послуги існує такий «шалений» попит. То ж цілу годину (а саме стільки тривало моє перебування у черзі) я спостерігав за усім, що відбувалося переді мною. Туди-сюди з серйозними і заклопотаними виразами облич тинялися, як зараз модно казати «банковские служащие». Кожен носив стоси якихось паперів, які вони один у одного підписували, а потім усі гуртом ставили печатки. А в цей час реально з людьми працював тільки один менеджер. Вивчивши на пам’ять усіх Галь, Валь та Вась цього офісу та їхні гастрономічні уподобання (а їх вони обговорювали у голос, не звертаючи уваги на інших присутніх), я перейшов на підрахунок мух, павуків та інших повзючих та летючих у приміщені. Від цього неймовірно цікавого захоплення мене відволік голос того ж таки менеджера, що він готовий мене вислухати. Сльозу щастя я звісно не пустив, але майже був готовий його поцілувати. Та я не знав у що я вплутався… Розпочався довгий (іноді мені вже здавалося нескінченний) процес оформлення депозиту. У Правексі є така система «Барс», яка відповідає за реєстрацію вкладів. Не знаю хто її створив і яка була мотивація так її назвати (напевно як у тому фільмі, пам’ятаєте Нікулін казав: «Шоб никто не догадался»), та це комп’ютерне диво більше не працювало, а ніж виконувало свої функції, а що це не поодинокий випадок, а щоденна «быль», я зрозумів вже пізніше і ще обов’язково до цього повернусь. Окрім того, в мене склалось враження, що менеджер який мене обслуговував, м’яко кажучи був слабо в «тємє». Або як у тому анекдоті – «я нэ врач, мы просто тут красым-бэлым». Він перексерив усі мої документи вздовж і в поперек і ще трохи я б сам заліз у той ксерокс, кудись постійно бігав щось питав і як результат вклад переоформлював тричі. За цей час я поставив стільки підписів, скільки не мазав з тих пір як зробив свою першу карлючку у паспорті. Та після 2,5 годиного сидіння в тій душегубці, я був згоден підписати будь-що, аби мене тільки звідти випустили. Якби тут тут були мєнти чи службісти, я б взяв би на себе усі нерозкриті злочини які б мені не підсунули – і отруєння Ющенка, і як треба, то і вбивство Кеннеді. Нарешті, нарешті все завершилось і я знову побачив небо і вдихнув ковток свіжого повітря. З роботи я відпросився на годинку, а не було мене там більше трьох. Тож ті вставлені мені пістони моїм начальником, я ще довго згадував. Зарікшись більше не мати справу з таким банком, я старався забути про все, бо нескоро прийду за своїми «золотими». Ех, якби я знав тоді у що мені виллється спілкування з Правексом через рік…

Частина третя. Свято триває.

  Термін дії вкладу завершувався 1 січня. Тож, цілком логічним було моє припущення про те, що навряд співробітники банку проводили Старий і зустрічали Новий рік на робочому місці, щоб тільки в цей день повернути мені мій вклад. Я вирішив скористатись їхньою цілодобовою довідкою. Дівчина дуже милим голосом повідомила мені, що наступний операційний день буде аж 5-того числа. Оскільки я людина «сіра і неписьменна» в банківській справі, а тому що таке операційний день для мене щось з розряду китайської грамоти, я ще раз перепитав коли зможу отримати вклад і проценти. Мені все розжували і пообіцяли, що все буде «вері гуд» і хвилюватися не варто – зачекайте до понеділка. Чемно подякувавши, я став покірно чекати. І цей день настав…Слова з вірша «помню был сильный мороз» - повністю описують погоду в цей час. І саме в таких умовах почався мій денний крос, між кількома відділеннями, «местами переходящий в галоп». Це був перший робочий день у новому році, тож відпросившись по своїй наївності (і чого мене життя не вчить?) з роботи на «півгодинки» , я о 13-00 вирушив у путь. Оскільки дівчина-оператор запевнила мене, що гроші можна отримати у будь-якому відділенні банку (бо вони перераховуватимуться на карточку), я звернувся до найближчого до мене – на Хрещатику, в приміщені ЦУМу. Спершу мою ейфорію пригасив банкомат, відповівши на мій запит про наявну суму на рахунку, великим і круглим бубликом. Ще нижче мою радість загасили дівчата з гарного новорічного віконця, 15 хвилин з’ясовуючи що мені робити, щоб отримати грошенята. А остаточно мене прибив менеджер, до якого мене і відправили снігурки з Правекса. Його я правда чекав майже 40 хвилин – десь тинявся магазином. Так цей менеджер, перевіривши картку, сказав що вона порожня. На моє скромне питання: «А, мол, чого так?» - Він ще 20 хвилин щось з’ясовував по телефону, потім стільки ж намагався зайти у ту ж славну систему «Барс», що йому вдалось не одразу і взагалі як я зрозумів вимагає недюжинної витривалості та терпіння. І нарешті повідомив, що виявляється рух грошей у банку туди-сюди відбувається строго у визначений час, а саме після 4-ої години дня. Побачивши на моєму обличчі природнє здивування, почав дивуватись моїй м’яко кажучи необізнаності – «типа – это само собой понятно», хоча перед цим мені про це і не заїкався, і був готовий видати мені готівку. До речі про це мені не говорив НІХТО. Але нічого, я й це сприйняв з притаманним мені гумором, сказавши, що я підійду до Вас о четвертій. Та не тут то було – він ледь у віконечко не випав з криком: «Сюди не приходьте, бо ми не можемо Вам видати ці кошти». Мій мозок почав потроху закипати. Я вже не питав чого, а лише простогнав: «А хто може?» Перевівши погляд на стелю і трохи подумавши, він «ізрьок» - тільки те відділення, де я оформляв депозит. Я зрозумів, що як не буду «сопротівляться», то мною зіграють у футбол, а що це вони вже добре знають я чомусь був упевнений. Я наполіг на тому, щоб він туди зателефонував і уточнив усі необхідні моменти. Після активного діалогу зі своїми колегами, він мене запевнив, що мене там чекають, практично з грошима. Закутавши свого носа, я поплівся в те відділення (воно знаходиться на Прорізній). Після марш-кидка сильним морозом переступаю поріг того пам’ятного відділення, де почалось моє знайомство з Правексом … І так зустріч - Гоголь відпочиває: «Нє ждали» - це м’яко кажучи. Почався знайомий марафон перевірок, з’ясовувань, звонків по телефону і т.д. і т.п. В якийсь момент виявляється, що система «Барс» знову не працює, як сказав хлопчина-менеджер (до речі, той самий що оформляв мені договір – а я так сподівався його вже не бачити) збій по всій Україні, і так пальчиком важно потряс у повітрі… Напевно, це повинно було справити на мене сильне враження…Годину, ще раз – ГОДИНУ, я чекав на на відновлення роботи системи (якщо мені хтось скаже, що це нормально для банка, то я застрелюсь). І ось мені кажуть – все готове, підходьте. Я дивлюсь на папери, а там лише сума вкладу, а процентів нема! Я цікавлюсь цим «незначним і дрібним» моментом. Після кількахвилинного жування соплей, мені повідомляють, що от нема інших грошей на Вашому рахунку і все! І взагалі, гроші перечислюються тільки після 4-ої години. На моє несміливе заперечення, що зараз 15-40, а сума вкладу ж якось з’явилась на рахунку, у підтримку до свого колеги, який нічого логічно і що хоч якось триматиметься купи сказати неможе, підключаються його колеги… Як у школі Льва Толстого – кожен говорить своє і всі одночасно. Я почув і про Нацбанк, і про Новий рік, який тільки-но прийшов, далі я втратив нитку їхніх балачок і зупинив все це голосним матом. Я не пам’ятаю, коли взагалі сварився, а не те що вживав нецензурщину! Але так довести…Я говорив довго і голосно! Та цю публіку не проб’єш, видно звикли до такого. Як я очікував і після 4-ої потрібна сума не надійшла. Тут випливла нова часова дата – 8-ма година вечора, тоді мол точно буде. Та я був «утомльон», та і хто працює після 8-ої?...На роботу я прийшов о 16-30. Побачивши мій «свєрєпий» видон, ніхто не став задавати якихось питань…Я відклав усі справи до завтра…

Частина четверта. Апогей апофігіозу.

  То ж сьогодні вранці я вирушив знову у банк з надією, яка не дивлячись ні на що, ще жевріла в моєму серці. Ще раз кажу, моїй наївності позаздрив би і вовк у казці… Виявилось що тепер на картці було все навпаки – основна сума щезла, а проценти з’явились. Все - аут, абзац причому повний. Як кажуть вистава завершилась – завіса…Щодних пояснень, щодних обгрунтувань того що відбувається я не почув. Грошей нема і крапка. Щось потрібно звоніть у центр обслуговування. На моє прохання зробити це їм, вони сказали, що це потрібно мені, тож …Я зателефонував. Мені знову навішали макаронних виробів про якусь там 4-ту годину, і взагалі мол що я від них хочу…

Частина п’ята. «Ітого».

  На теперішній момент, нагодований до «нехочу» обіцянками, я сиджу без СВОЇХ грошей. Може хтось скаже, що це який окремий і конкретний випадок, який не є загальною характеристикою роботи даного банку. А ще хтось скаже, що це антиреклама цього ж таки банку. Вважайте як хочете, бо насправді я волію просто попередити тих, хто захоче мати стосунки з даною установою. Думайте чи варто це робити. І, справді, може якщо «бити» такі банки гаманцем, то вони нарешті почнуть працювати відповідально і з повагою до своїх клієнтів, а їхні співробітники матимуть достатню кваліфікацію для цього. А то складається враження що максимум, що вони мають за своєю спиною – це курси швейок-мотористок. Нажаль.

  P.S До речі, я мав стосунки і з іншими банками (теж по депозитах). Ще банк «Надра» міг би позмагатися в «любові» до клієнтів з Правексом. Назву ті, з якими в мене не було жодних проблем – «Таврика», «Кредитпромбанк», «Укргазбанк», «Фінанси та кредит». Висновок – якщо є бажання працювати добре, а не тільки «бабки» лопатою гребти, то все можливо.


 
Гость (Веб-мастера, веб-дизайнеры), 2009-01-06 12:31:52

ID Group

Агентство недвижимости - "ID Group". Таких руководителей свет я в жизни не видел, человек который где-то рядом по присутствовал при продаже недвижимости считает себя экспертом с продаж, при этом не может отличить уплату НДС от НП… Уважаемые друзья не спешите устраиваться на роботу в первую попавшуюся фирму как это ранее делал я, после проведения работодателем опроса задайте ему несколько вопросов для выяснения его профессионализма в руководстве людьми. Например какой у Вас опыт в руководстве людьми? Почему сменили место работы? Как часто меняются сотрудники на Вашей фирме? По какой причине? …
Гость (Строительство / Недвижимость), 2009-01-05 17:31:31

Филип Моррис Украина

А мне нечего плохого сказать. Типичная западная компания со своими + и -. Правильно сказано - кто, что выбирает. Карьеру быстро не сделать - но причина величина компании, а соцпакет и отношение к сотрудникам прекрасное. Гнилость кол-ва опять же в силу большого кол-ва людей - есть люди хорошие и есть не очень. Компания то при чем?

Гость (Веб-мастера, веб-дизайнеры), 2009-01-05 12:57:09

MAXUS Украина

Уважаемое Руководство!
 Довожу до вашего сведенья, что всегда, оставляя отзывы я подписываюсь, посему после этого сообщения оставлю свой отзыв о компании. А за фразу ниже можно призвать к ответу и юридически, поскольку это оскорбление личности и клевета (составы преступлений против чести и достоинства граждан (ст. 129 и 130 УК), а в гражданском законодательстве - гражданские правонарушения (ст. 150 - 151 ГК),

"Лена Санина!!! Хватит писать гадости на компанию!!!
Если бы ты не прохекала маркетинг план, а сделала всё вовремя и качестенно, а не искала кто виноват в твоих проблемах, как специалиста??? Тебя бы не выгнали с позором из компании:)))
Хренов ты "маркетолог" :)))

И если пишеш гадости на компанию - которая тебя учила качественно работать, а не спать. То хоть чесно подписывайся:)))

А теперь то, что могу сказать о компании - только факты
1) Продукция высшего качества
2) Квалифицированный технический персонал
3) Дружный коллектив
4) Высокая зарплата в конверте
5) Отсутствие стратегического планирования, что приводит к срыву активностей - в области маркетинга есть подтверждающая переписка с большим кол-вом рекламных агентсв, которые готовы предоставить свои отзывы относительно методов и манеры работы
6) ненормированный рабочий день

Попрошу впредь быть аккуратнее в суждениях и высказываниях - особенно учитывая то кол-во людей, которое покинуло вас за последнее время
Санина Елена (Маркетологи / Специалисты по PR), 2009-01-05 12:40:32

ТД Вассма

Жалко людей которые работали и верили, а увольнения скажем начались до переворота ...(((
Гость (Менеджеры по сбыту, закупкам), 2008-12-30 23:24:22

КИТ Финанс

Хочу сказать, что уже не всё так хорошо у нас в банке.
После сентября 2008г отменили ДМС (добровольное мед страхование), есть только ЗА СВОИ ДЕНЬГИ. Отменили премии, надбавки, и 13ю з/п. Так же нет материальной помощи на день рождение, свадьбы... и т.д. Славо богу, осталось мобильная связь, и то, пересмотрели сотрудников, которым это она не очч нужна.
Работа "кипит" только за з/п, и всё.
Ната (Экономисты), 2008-12-30 16:26:58

Экотехника-М

Договорные отношения - не для данной компании. Поставил товар - денег можно ждать всю жизнь. И все равно, что у поставщиков тоже работают люди, которым нужно кормить семью. Работать с компанией можно только по предоплате!!!
А лучше вообще с Экотехника-М не работать. Наверное так нужно поступать... чтобы их нишу заняла компания, которая рационально может распределять ресурсы.
С уважением, поставщик продукции.
Поставщик (Менеджеры по сбыту, закупкам), 2008-12-30 12:45:28

BENEFFY Consulting

хорошая компания, перспективная. и люди оч.приятные. с ними комфортно работать.
Гость (Веб-мастера, веб-дизайнеры), 2008-12-29 21:24:28
72281-72290 из 74239 1   2   3      7222   7223   7224   7225   7226   7227   7228   7229   7230   7231   7232   7233   7234   7235   7236      7422   7423   7424