Доброго дня!
Хочу розповісти свою історію, і застерегти всіх від цієї компанії.
Підключився до послуги "домашній інтернет" 20 квітня. Оперативно приїхали хлопці, все зробили, запустили - залишився задоволений. Побіг поповнив рахунок і моій радості не було меж.Раптом 3 травня пропав інтернет.Подзвонив в кол-центр.Сказали не хвилюйтесь - технічна проблема. Сьогодні 13 травня - інтернету немає. Кожного дня, коли я телефоную в кол-центр знаходять різні причини (вихідний, проблема з обладнанням,немає доступу до обладнання,.......)Переносять поточні строки - буде після 17-00, буде завтра зранку, буде 13 травня,буде 19 травня... Думаю з кол-центром не буду спілкуватись - описав проблему на сайті київстару.Відповіді немає (хоча вказали, що протягом 2 діб буде результат).Пішов в сервісний центр.Відповідь здивувала - ми молода компанія, і у нас бувають проколи.
Мене не цікавлять відмовки я хочу мати інтернет, за який плачу гроші.
Я радію з декількох причин -
1- що не відключився від ОГО - за три роки користування ні одної проблеми з якістю зв*язку.
2- бажаю щоб у цїєї "молодої компанії" було якнайбільше проколів.
Хочу ще раз застерегти всіх хто хоче підключитись до послуги "домашній інтернет".
Добре подумайте, і якщо у вас хороша нервова система - бажаю успіху.
Гость (Веб-мастера, веб-дизайнеры),
2011-05-14 00:07:33