Доброго дня,
якби компанія "Ворк-Сервіс Україна" керувалась виключно законодавством України, як Ви це стверджуєте, то Ви б мали дотримуватись вимог Мінсоцполітики, що видало Вам ліцензію, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що займається ліцензуванням діяльності з працевлаштування за кордоном з березня цього року та Кабінету міністрів України:
- "Посередник зобов’язаний надати вам інформацію про майбутні умови праці, засвідчену власним підписом." У нашому випадку ТОВ “Ворк-Сервіс Україна” цього зроблено не було.
- "Посередник має право надавати сприяння у працевлаштуванні виключно до країн, які зазначені у документах, поданих до Мінсоцполітики (такі країни зазначені у Переліку суб’єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном, розміщеному на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики)." Купившись на обіцянку гарантії 100% працевлаштування у Німеччині в об’яві на сайті work.ua, мій син уклав договір з ТОВ “Ворк-Сервіс Україна” саме стосовно Німеччини. У той же час, у переліку суб’єктів, які мають ліцензію з посередництва у працевлаштуванні за кордоном, розміщеному на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики, стосовно ТОВ “Ворк-Сервіс Україна” значиться наступне: “Країна працевлаштування – Польща."
- "Посередник має право отримувати плату від вас виключно після укладання між вами та іноземним роботодавцем трудового договору (контракту) та підписання акта наданих послуг?" У нашому випадку гроші посередник ТОВ “Ворк-Сервіс Україна” взяв наперед, але ні трудовий договір, ні акт виконаних робіт підписано не було.
Цю інформацію також розміщено за посиланням: https://shevchenko.agency/obman-kliyentiv-z-boku-tov-vork-servis-ukrana_www-work-service-com-ua/
Посилання на Постанову кабінету міністрів від 16 грудня 2015 р. № 1060 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном":
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1060-2015-%D0%BF#n8
Запропоновані Вами "альтернативні варіанти" (Чехія з гіршими умовами оплати, Німеччина по біометриці, або чекати літа) нам не підходять, син звернувся до Вас по конкретній об'яві.
Чекати літа - варіант малоприйнятний, адже він руйнує усі наші плани. До того ж сумнівний щодо можливості його реалізації. Адже стосовно практики студентів діють ті ж вимоги - треба бути студентом.
Від договору в односторонньому порядку мій син теж не відмовляється, адже його вини у тому, що Ви не можете виконати свої зобов’язання по договору, немає.
В будь-якому Ви маєте повернути гроші, що взяли. Адже згідно наведеними вище вимогами Кабінету міністрів та Мінсоцполітики Ви не мали права брати гроші до укладання між моїм сином та іноземним роботодавцем трудового договору (контракту) та підписання акту наданих послуг.
У іншому випадку ми будемо змушені у судовому порядку вимагати визнання договору недійсним, як укладеного з грубими порушеннями законодавства, та відшкодування усіх понесених збитків.
Стосовно "більш ніж аргументоване повідомлення з біржі праці, а саме про неможливість прийняття на реєстрацію документів Федеральним агентством з працевлаштування (Bundesagentur für Arbeit) в зв'язку зі зміною порядку прийому та реєстрації документів."
- більш ніж аргументованим повідомлення є для Вас, але не для нас.
- що Ви маєте на увазі під терміном "біржа праці"?
- 29.09.2020 Ви повідомили моєму сину: "Вынуждена сообщить Вам новую информацию. В Германии вышел новый закон, который внес коррективы в процесс трудоустройства по студенческой программе. Теперь можно ехать работать 3 месяца летом, или 2 недели зимой."
Інформація не відповідає дійсності, ніякого нового "нового закону", та змін у вимогах стосовно програми канікулярної зайнятості студенів, не було. Лист, який Ви прислали, по суті - повідомлення від Федеральної агенції з працевлаштування компанії посереднику у Німеччині B P L GmbH Best Personal Leasing про те, що заявку отримано, але на жаль документи не відповідають необхідним вимогам при перевірці. Також було прохання відкоригувати документи. Стосовно того, що саме має бути відкориговано, сказано буквально наступне:
"Семестри в державних вузах східно-європейських країн (у нашому випадку Україна, Грузія) почались вже на початку вересня і триватимуть до кінця року. Згідно § 14 BeschV “канікулярна зайнятість” дозвіл може бути надано лише під час семестрових канікул. Призупинення/академвідпустки від занять не можуть бути прийняті до уваги стосовно програми канікулярної занятості закордонних студентів/ток."
Документ BeschV, на § 14 якого посилаються у листі, – це Verordnung über die Beschäftigung von Ausländerinnen und Ausländern (Beschäftigungsverordnung – BeschV), документ що регулює різні види зайнятості іноземок та іноземців, у тому числі і канікулярну зайнятість студентів.
Ви можете переглянути документ за посиланням нижче, та переконатись, що останні зміни в нього вносились 23.03.2020, то ж ні про які форс-мажорні обставин мови йти не може. https://www.gesetze-im-internet.de/beschv_2013/BeschV.pdf.
Вся ця інформація, та багато іншої, також розміщена на сторінці про історію звернення мого сина до Вас за посиланням:
https://shevchenko.agency/obman-kliyentiv-z-boku-tov-vork-servis-ukrana_www-work-service-com-ua/
Дуже хочеться вірити, що переможе здоровий глузд, та Ви все ж повернете гроші моєму сину за не надані послуги, адже, як виявляється, Ви навіть не мали права брати їх завчасно.
З повагою, Юрій Шевченко