На офіційному сайті, на сторінці Пополнение счета, за адресою https://pay.vodafone.ua/ru/top-up, існує опція з вже автоматично проставленою галочкою Сохранить карту для следующих платежей? (При последующей оплате данные будут заполнены автоматически).
Завдяки даній опції, неконтрольовано, з якоюсь періодичністю, неодноразово протягом місяця та/або по декілька разів на протязі дня, автоматично знімаються кошти з карткового рахунку, який був вказаний під час минулого поповнення. У разі відсутності коштів на картці, від Водафон надходить смс, яке повідомляє, що автоплатіж не виконано та пропонують звернутись до служби підтримки ФК Контрактовый Дом ООО (при цьому без зазначення номеру).
Звернувшись до ФК Контрактовый Дом ООО (за номером, який вказаний на їх сайті), з'ясувалось, що вони не мають ніякого відношення до даної ситуації, і рекомендують звернутись до банку який видав карту. Банк в свою чергу, пропонує, з метою безпеки коштів клієнта, негайно заблокувати карту та перевипустити нову карту.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, опція з вже автоматично проставленою галочкою Сохранить карту для следующих платежей? (При последующей оплате данные будут заполнены автоматически), та наслідки цієї автоматично проставленої галочки - є шахрайськими діями Водафону та компанії ФК Контрактовый Дом ООО, так як остаточним результатом цієї опції, є неконтрольоване зняття коштів з карткових рахунків клієнтів без їх згоди, на розрахункові рахунки Водафон.
Сподіваюсь, що керівництво Водафону, для збереження своєї репутації та довголітньої співпраці зі своїми клієнтами, прийме рішення та надасть розпорядження своїм IТ-спеціалістам (розробникам сайту) прибрати дану опцію, яка вводить в оману та шахрайським шляхом приводить до зняття коштів з карток клієнтів.
Гость (Консультанты),
2021-01-21 06:33:44