Добрий день, дуже у мене залишилась погана думка за ваших працівників і компанію. Як ви їх навчаєте, щоб вони нас обманним путьом, нас покупців обманювали, це називається (афера) сама вища. Я розповсюджу по всьому інтернету та в м. Харкова, як ви із клієнтами обходитесь, щоб ваші магазини всі обминали.
Так 27.05.2015 року в м. Харкові торгової точки ТОВ «АЛЛО» за адресою: м. Харків, вул, Полтавський Шлях буд № 148/2 моя дружина зробила покупку мобільного телефону дуже розрекламованого, марки «ЛЕНОВО – А 536» білого кольору за 4000.00 грн. у розстрочку на 10 місяців.
По-перше цей телефон був без усіх приложеній і в добавок до основної суми продавець впевнено промовив, що за цю услугу требо доплатити ще 650.00 грн. до основної суми телефона. Гаразд, ми доплатили, забрали телефон і усі на нього документи.
28.05.2015 року дружину відрядили у відрядження на 1,5 місяця, а рівнесечко через тиждень цей телефон по незрозумілим на те причинам вже не працював.
17.07.2015 року ми з дружиною звернулися до цього магазину ТОВ «АЛЛО» за вище вказаною адресою по технічну допомогу та пораду, але нам торговий представник, який 27.05.2015 року продав вище вказаний мобільний телефон, не захотів з нами розмовляти і сказав, що ця поломка, чи не справність по нашій вині і переадресував щоб ми звернулися в сервісний центр м. Харкова, для діагностування телефона. В цей же день ми однесли телефон в сервісний центр і його забрали на діагностику.
Сьогодні 21.07.2015 року я зателефонував в сервісний центр і мені відповів представник сервісного центру, що наш мобільний телефон підлягає ремонту так як в ньому згоріла якась плата, но гарантії скільки цей телефон буде працювати вини не дають, сказали одне, ідіть в торгову точку і кажіть що вони вам продали не качествений товар.
Так сьогодні 21.07.2015 року я з усіма документами зайшов до торгової точки ТОВ «АЛЛО» за адресою: м. Харків, вул, Полтавський Шлях буд № 148/2 і звернувся до торгового представника, але нажаль чомусь вже того працівника, який продав нам цей телефон не було і зі мною спілкувався інший продавець, якому я все ретельно розповів, но цей продавець зухвало посміхаючись сказав, що возврата коштів та обміну товару категорично не буде і що з телефоном що хочете те і робіть!. Тоді я попросив директора цього магазину.
Після розмови з директором, який вів себе також зухвало та дуже нагло, а саме сказав, що наша розмова ніпрощо і розмовляти він зі мною не буде, тобто:
- можеш присилати адвоката з юристом до мене, но ти нічого не докажеш, можеш свій телефон здати на технічну експертизу в ХБСМе «БОКАРІУС»,
і попросив мене негайно вийти з приміщення, щоб покупці які були там на момент нашої розмови не чули що товар у них не відповідає качеству.
Попрошу Вас повернути мені 4650.00 грн, або замінити товар на качествений. Пока прошу рішити цю проблему мирним путьом.
Гость (Экономисты),
2015-07-21 14:31:35