ЗВЕРНЕННЯ
ДО ВИКОНАВЧОГО ДИРЕКТОРА РОЗДРІБНОЙ СЕТІ « АЛЛО» , ВАЛЕРІЮ ЗОЛОТУХІНУ
Вітаю Вас, дуже у мене залишилась погана думка за ваших працівників і компанію. Як ви їх навчаєте, щоб вони нас обманним путьом, нас покупців обманювали, це називається (афера) сама вища. Я розповсюджу по всьому інтернету та в м. Харкова, як ви із клієнтами обходитесь, щоб ваші магазини всі обминали.
Так 27.05.2015 року в м. Харкові торгової точки ТОВ «АЛЛО» за адресою: м. Харків, вул, Полтавський Шлях буд № 148/2 моя дружина зробила покупку мобільного телефону дуже розрекламованого, марки «ЛЕНОВО – А 536» білого кольору за 4000.00 грн. у розстрочку на 10 місяців.
По-перше цей телефон був без усіх приложеній і в добавок до основної суми продавець впевнено промовив, що за цю услугу требо доплатити ще 650.00 грн. до основної суми телефона. Гаразд, ми доплатили, забрали телефон і усі на нього документи.
28.05.2015 року дружину відрядили у відрядження на 1,5 місяця, а рівнесечко через тиждень цей телефон по незрозумілим на те причинам вже не працював.
17.07.2015 року ми з дружиною звернулися до цього магазину ТОВ «АЛЛО» за вище вказаною адресою по технічну допомогу та пораду, але нам торговий представник, який 27.05.2015 року продав вище вказаний мобільний телефон, не захотів з нами розмовляти і сказав, що ця поломка, чи не справність по нашій вині і переадресував щоб ми звернулися в сервісний центр м. Харкова, для діагностування телефона. В цей же день ми однесли телефон в сервісний центр і його забрали на діагностику.
21.07.2015 року я зателефонував в сервісний центр і мені відповів представник сервісного центру, що наш мобільний телефон підлягає ремонту так як в ньому згоріла материнська плата, но гарантії скільки цей телефон буде працювати вини не дають, сказали одне, ідіть в торгову точку і кажіть що вони вам продали не якісний товар.
Так 21.07.2015 року я з усіма документами зайшов до торгової точки ТОВ «АЛЛО» за адресою: м. Харків, вул, Полтавський Шлях буд № 148/2 і звернувся до торгового представника, але нажаль чомусь вже того працівника, який продав нам цей телефон не було і зі мною спілкувався інший продавець, якому я все ретельно розповів, но цей продавець зухвало посміхаючись сказав, що возврата коштів та обміну товару категорично не буде і що з телефоном що хочете те і робіть!. Тоді я покликав директора цього магазину, який представився Олегом.
Після розмови з директором, який вів себе також зухвало та дуже нагло, а саме сказав, що наша розмова ніпрощо і розмовляти він зі мною не буде, тобто:
- можеш прислать адвоката с юристом ко мне, но ты ничего не докажеш, можеш свой телефон отдать на техническую експертизу в Харьковский ННИ судебных экспертиз им. проф. Н.С. БОКАРИУА,
після чого попросив мене негайно вийти з приміщення, щоб покупці які були там на момент нашої розмови не чули що товар у них не відповідає якості.
24.07.2015 року мені повернули телефон із сервісного центру із повною заміною материнської плати, вона чомусь згоріла, ще одне підтвердження тому, що в торгової точки ТОВ «АЛЛО» за адресою: м. Харків, вул, Полтавський Шлях буд № 148/2, продається товар, який дійсно не відповідає якості.
Попрошу Вас повернути мені 4650.00 грн, або замінити товар, який відповідає Вашій якості. Пока прошу Вас вирішити цю проблему мирним шляхом.
24.07.2015 року
Гость (Экономисты),
2015-07-24 18:29:49