Сьогодні, 11.10.2021, проходила співбесіду на позицію SMM-ниці / контент-менеджерки із Тонкаль Наталією. Наталія протягом усієї розмови підіймала брови та закочувала очі, розмовляла, як із людиною із розумовими порушеннями (повільно і з великими павзами), прискіпувалася до написання певних слів у резюме. Наприклад, чому "в Photoshop" написано, а не "у Photoshop" (помарка), чому "Viber- та СМС-розсилки", а не "Viber- та SMS-розсилки" (тому що СМС стало загальновживаним словом, а Viber - ще ні, до того ж, це власна назва), і чому в мене написано "компанії-конкурентки", а не "компанії-конкуренти" (тому що слово компанія жіночого роду). Відповіді на всі ці запитання я надала, проте Наталії все одно цього було мало, і вона залишилася незадоволеною. Розмовляла з позиції вищої: "якщо ми оберемо вас" і т.д. Так от, (не)шановна пані Наталія, вибір лишається за мною. Ви можете мене запросити, але чи приходити до вас на роботу вирішую я. Ну, і звісно, ще цікавилася якимось планом робіт на місяць. Коли я склала контент-план і надіслала їй, вона сказала, що це не те, а треба "план робіт". Я контент-менеджерка, тож відповідно, я можу скласти контент-план, а не план робіт.
Марія (Маркетологи / Специалисты по PR),
2021-10-11 18:26:57