КРАЩЕ З МУДРИМ ЗАГУБИТИ, НІЖ З ДУРНИМ ЗНАЙТИ!
18.04.17 я замовила комплект міжкімнатних дверей серії Fusion та супутньої фурнітури в магазині Центр Дверей, вул.Здолбунівська, 7-Г / Дніпровська Набережна (Novus ТРЦ River Mall). Додатково замовила індивідуальне фарбування скла з доплатою 5000 грн. і приховані петлі, які для комплекту з 5-ти дверей теж коштували 5000 грн.
Внесла передоплату в розмірі 80% від суми замовлення.
За декілька днів до отримання товару - 14.05.17 зі мною зв'язався відповідальний за моє замовлення менеджер (не буду називати прізвище, щоб не позорити людину, хоча і варто було б) і повідомила, що сталася прикра помилка, а саме - приховані петлі, які було обрано за її ж поради, не зовсім підходять до цієї моделі дверей, і не дозволять відкрити двері на 180 градусів, а лише на 90. Щоб зберегти такий же зовнішній вигляд дверей, і щоб відкрити їх повністю, потрібно купити дорожчі петлі, що збільшить суму замовлення на 5000 грн. Або ж, як варіант, взагалі відмовитися від прихованих петель, встановити дешевший варіант - відкриті петлі, і, відповідно, тим самим змінити повністю картинку дверей в квартирі.
Приїхавши в магазин, щоб прийняти рішення, які петлі встановлювати, менеджер повідомила, що це мені ще пощастило, що мене попередили до того, як почали врізати петлі на заводі. Зазвичай клієнти вже після встановлення дверей у квартирі дізнаються про те, що їхні двері відкриваються лише на 90 градусів.
Враховуючи значну суму здорожчання дверей, я прийняла рішення обрати дешевший, хоча і не бажаний варіант.
Це був перший неприємний момент у співпраці з компанією "Ваші двері".
17.05.17 представники компанії доставили моє замовлення. В ході огляду дверей мною було виявлено наступні невідповідності:
1) доставлено петлі не того виду, які було замовлено (привезли бабочки замість стандартного завісу);
2) увесь коробковий брус був у значних підтьоках фарби;
3) декоративна накладка зі скла була неякісно приклеєна до дверного полотна;
4) в деяких місцях скло було значно менше, ніж дверне полотно, і ці щілини були заповнені білим силіконом;
5) на нижній частині дверей, де знаходяться болти, які скріплюють двері, було просвердлено одну зайву дірку і зилишено її в такому вигляді (очевидно не одразу поцілили свердлом).
В результаті я відмовилася від 3-х дверних полотен, коробкового брусу і петель. Після вилучення у мене бракованої продукції, представники компанії зі мною не зв'язувалися і не повідомляли, що робити далі в такому випадку. Я сама дзвонила на усі номери і дізнавалася, який є вихід. Додзвонившись до представника рекламаційного відділу магазину, я почула цілий ряд пояснень і причин, чому не можна кусок скла відрізати такого ж розміру, що і ширина дверей. Менеджер мене запевняла, що це нормально, що так повинно бути і щоб я нічого не видумувала і приймала двері в такому вигляді. Зрештою, після звернення безпосередньо в магазин, через декілька днів мене запевнили, що приблизно через 3 тижні мені виготовлять нові якісні двері.
Через місяць мені зателефонували і сказали, що мої двері майже готові, але їх знову відправили на завод, щоб реставрувати ще деяку моменти. 29.06.17 мені привезли начебто замінений без браку товар. У ході огляду я виявила, що це ті самі двері, від яких я відмовилася більше місяця тому, але на цей раз щілини були ще більше заліплені силіконом і вже залиті білою фарбою з торця. Коробковий брус був знову увесь в підтьоках фарби.
Я по телефону зв'язалася з представником рекламаційного відділу компанії. Спочатку працівниця запевняла мене, що це нові двері, а не мої старі браковані. Але коли я запитала, як таке може бути, що скло замале в тих самих місцях, вона проговорилася і повідомила, що їхні технології не дозволяють відрізати полотно скла в рівень з дверним полотном, і що ці двері гарно і якісно відреставровано силіконом і фарбою.
Вся ця історія тривала понад 2 місяці, і рівно стільки ж часу я мешкала в квартирі без дверей, що спричиняло значні незручності. Враховуючи достатній час, який був у продавця на усунення браку, а він ним не скористався, я підключила юристів, зібрала усі необхідні документи і заяви, і звернулася до магазину з офіційною вимогою повернути мені кошти. Після цього мені ще декілька разів телефонували працівники компанії, і все це супроводжувалося бурхливими телефонними розмовами, але гроші мені повернули, а своє "барахло" забрали з моєї квартири.
Але жоден працівник - ні менеджер-продавець, ні менеджер рекламаційного відділу, ні керівник - не перетелефонував мені і не вибачився.
Нюанси які виплили: коли купуєш двері в магазині, продавець каже: "наші двері, наш завод, ми виробник..." і т.д. Коли висуваєш претензію по якості, виявляється, що вони лише посередники, і відповідь наступна: ""это не мы, это завод так сделал, и почему переделать не захотел, мы не в курсе".
Інфо з сайту: "Двери fusion – превосходная серия дверей от торговой марки «Ваши двери». Наша компания является одним из лидеров на рынке дверей Украины. Выбирая нас, можете быть уверены в качестве продукции, ведь на нашем производстве применяются только экологически безопасные материалы в сочетании с инновационными технологиями."
А на справді такого виробництва, як "Ваші двері" немає. Лише на ксерокопії одного документ (вроді би пам'ятка по експлуатації дверей) вказано, що виробник фірма "Халес" (інфо в неті мало, непонятно, де роблять).
Висновки:
1) менеджери - тупі некваліфіковані курки, які не можуть вивчити 2-3 нюанси, які потрібні їм у роботі (а людям, можливо, споглядати ці двері усе життя);
2) завод-виробник - криворукі дилетанти, яким не можна довірити навіть сколочування паллет;
3) при ціні за двері (разом з фурнітурою) в 9000 грн. отримуєш купу головної болі і проблем.
Рішення приймайте самі - купувати чи ні!
п.с. Мені неважливо, купите Ви ці двері чи ні, головне, щоб не купили!)))
Всім добра! Живіть в красивих помешканнях!
Гость (Экономисты),
2017-08-04 15:48:12