Доброго дня!
Хочу поскаржитися на придбаний товар у магазині «Фокстрот» за адресою: Донецька область, м. Лиман, вул.. Привокзальна, 198. Захотіла собі зробити подарунок на день народження,придбала 12 травня 2017 року праску ТЕFAL FV1. У магазині показала СМС, яка мені пришла на телефон що іменинникам покладена знижка. Мені відповіли, що на цей товар знижки нема.
Придбавши праску я не відразу почала нею прати, але зрозуміло що цей момент не як не довести що зламалася кнопка TURBO майже відразу. З 10 липня ми звертались до магазину з проханням посприяти у цій ситуації, праску після нашої заяви відправили до сервісного обслуговування . Майже півтора місяця я чекала повернення товару з сервісного центру. Після бурних розмов, праску повернули. У суботу 21 жовтня 2017 року знову кнопка перестала працювати, дочекавшись понеділка 23 жовтня мій чоловік написав заяву у магазині ім’я директора магазину Шипілової Ю.В. на заміну товара, або повернення грошей за праску. Повідомили у телефонному режимі, то підготували лист-відповідь, що треба підійти забрати. Зі слів у телефонному режимі повідомили, що відправлять праску знову на ремонт.
Прошу розібратися у цій ситуації. Я що придбала праску, яка працює вахтовим методом???????? Якщо Ви не допоможете мені у цій ситуації , мені прийдеться звертатися далі за допомогою.
виктория (Экономисты),
2017-10-26 12:33:02