Отзывы о компаниях

На нашем сайте людям, объединенным одной целью - поиском работы, дается прекрасная возможность обмениваться информацией. Делить вам нечего, а значит, можно быть предельно откровенными. При поиске кадров в компаниях принято только лестно отзываться о предлагаемых вакансиях. Правду можно узнать лишь у тех, кто уже там работал или работает.

16341-16350 из 74239 1   2   3      1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642      7422   7423   7424  

Depositphotos

Мне в работе тоже здорово помог тренинг по продажам, который Депозитфотос оплатил (такая практика есть в нашей компании) У меня после него выросли продажи и зарплата соответственно.
Алина (Экономисты), 2018-11-13 18:06:54

CANADA APPLICATION GROUP CORР

Я считаю, что это достойная компания. Ее хаят в интернете, но это все пустая болтовня. Как читаешь, так одно и тоже - они плохие потому что плохие, никаких доказательств. Я ходил к ним на консультацию и буду брать оформление студенческой иммиграции. Я в них уверен.
Дима (Экономисты), 2018-11-13 15:36:46

Simply Contact

Недавно уволилась из Симпли и перешла на работу по специальности, но решила написать отзыв вдруг кому то будет полезен.Не знаю как на других проектах но на МАУ все было норм.Шла туда чтоб подтянуть английский + работа мне действительно нравилась, молодой коллектив и зп больше 8 штук.Плюс куча всяких приятных бонусов, типа кухня с вкусняшками и даже абонементы бесплатные в спортзал.
Maria (Телекоммуникации / Связь), 2018-11-13 15:24:52

KiecRaf

KiecRaf неплохая компания работаю давно всем доволен
Алексей (Экономисты), 2018-11-13 14:44:49

Gillie Software

Gillie Software отлитчная компания условия нравяться
Арман (Экономисты), 2018-11-13 14:41:33

KiecRaf

Работаю здесь уже около пяти лет. Всем довольна, поднялась с обычного оператора до руководителя отдела. Зарплата тоже поднялась, вместе с моей должностью)
Ирина (Руководители отделов), 2018-11-13 14:41:20

GJC

Global Job Center неплохая компания отличная работа
Иван (Экономисты), 2018-11-13 14:37:22

Gillie Software

Хорошая практика для будущих программистов прямо здесь)
Гость (Менеджеры по продажам оборудования), 2018-11-13 14:36:26

GJC

Намного лучше сидеть и зарабатывать здесь, чем сидеть и унывать в колледже
Гость (Менеджеры по рекламе), 2018-11-13 14:31:55

Mobilluck

В цьому магазині раніше неодноразово проводив купівлю різних товарів (остання була в 2013). Тому довіра до магазину була.
01 жовтня 2018 було зроблено замовлення на жорсткий диск Жесткий диск Seagate 3.5 2TB (ST2000DM006) код товару: 1294548 вартістю із знижкою 1936,00 грн, . Хотів зробити оплату карточкою Visa, але щось не працювало (тепер розумію ..... попереджало.. не плати ), тому при зверненні в службу підтримки отримав відповідь, що оплатити можна і на рахунок, реквізити отримаю в СМС на мобільний телефон. Після отримання реквізитів в СМС повідомленні від MOBILLUCK (ФОП Сідоров Є.В. , ОКПО 3629906471, ПАТ Альфа-Банк, рахунок 26005025897301, МФО 300346), було здійснено предоплату із свого рахунку через систему і-банкінг по вказаних реквізитах. Також було надіслано копію платіжного документа на скриньку buh@mobilluck.ua , яка також вказувалася в СМС повідомленні.
02 жовтня 2018 року отримав СМС повідомлення від MOBILLUCK про те, що сума в розмірі 1936, 00 грн в оплату за товар поступила до інтернет-магазину. Оскільки термін поставки товару регламентувався на сайті до 5 днів, то став чекати. 03 жовтня 2018 року отримав ще одну СМС від MOBILLUCK про те, що замовлений товар в процесі відправки. В спілкуванні із службою підтримки взнав, що відправку товару здійснять 3-4 жовтня. Але відправку так і не було здійснено. При моїх зверненнях в службу підтримки дата відправки відкладалася на інші числа по різних причинах, при чому на самому сайті цього інтернет-магазину даний товар надалі перебував доступний для замовлення іншим покупцям. За час затримки відправки замовлення ціна товару на сайті стала меньшою до 100 грн. В спілкуванні із службою підтримки звернув увагу на різницю в ціні і 16 жовтня мені повідомили, що 117 грн буде повернено на карточку в Приватбанку, що було здійснено 18 жовтня 2018 року і ціна замовленого товару була змінена до 1819,00 грн із знижкою. Але сам товар станом на це число так і не був відправлений. Після постійного перенесення відправки замовленого товару 24 жовтня 2018 року я звернувся в службу підтримки із вимогою відмінити замовлення і повернути кошти в сумі 1819,00 грн. Оскільки в користувацькій угоді на сайті банку вказано, що повернення коштів відбувається не пізніше ніж через 7 днів, то мені вказали, що кошти повернуться до 31 жовтня 2018 року. Але до вказаної дати кошти так і не повернули, та при моєму зверненні в службу підтримки я взнав, що дата повернення без всяких причин перенесена на 08 листопада 2018 року. В телефонному спілкуванні за номером вказаним на сайті (044) 323-03-34 мені також не пояснили причину перенесення дати повернення коштів на інше число. Але і до 08 листопада 2018 року повернення не було здійснено і так само без всяких причин перенесено вже на 14 листопада 2018 року. На даний час я не маю ніякої гарантії, що сума, яку я здійснив як предоплату за товар, буде повернена в новий оголошений мені термін. Подав в кіберполіцію заяву на шахрайство Мобілак.
Гость (Cистемные администраторы), 2018-11-13 14:13:30
16341-16350 из 74239 1   2   3      1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642      7422   7423   7424