Астелит (Astelit) — GSM оператор мобильной связи, представленный компанией «Астелит» в Украине в январе 2005 года.
Новое видение, новые возможности и технологии, качественные услуги мобильной связи, направленные на индивидуальные потребности каждого абонента — все это сегодня предлагает life:)!
Видением Астелит является всеобъемлющая коммуникация, обогащающая жизнь.
Мы видим будущее телекоммуникационных услуг в объединении мобильной, фиксированной связи, различных развлекательных и информационных дополнительных услуг.
Это вдохновляет нас на создание новых услуг, благодаря которым абоненты могут делиться впечатлениями, другими словами, мы работаем для того, чтобы объединять людей при помощи простых услуг, придающих новое значение их общению. Мы руководствуемся Ценностями компании, которые лежат в основе, как наших стратегических решений, так и ежедневной работы.
Astelit - компания, для которой Клиент - прежде всего. Мы знаем, как изменить жизнь людей и компаний к лучшему, мы обогащаем их существование благодаря услугам, которые мы предоставляем, а также благодаря вкладу, который мы делаем в общество, в котором работаем.
Ценности лайф :) — стремление к совершенству, любовь к клиентам, результативность и командный дух.
Свою миссию life:) видит во внесении разнообразия в жизнь своих абонентов и создании долгосрочного партнерства, путем обогащения их общения качественными и простыми услугами.
Починалось все на диво чудово, хоча мені варто було б задуматись вже після цих відповідей на мої питання на співбесіді з потенційним керівником - Оксаною П.:
1.На питання про знання необхідні для даної позиції в світлі відсутності досвіду в телеком-галузі отримав відповідь – ексель - все інше навчимо в процесі роботи.
2. На питання чи буде мені дане кейсове завдання отримав взагалі шокуючу відповідь -
"а навіщо? Я обираю по принципу, хто мені сподобається"
Цю співбесіду в результаті успішно пройшов, тому ці відповіді якось призабулись.
Проте вже через декілька тижнів роботи пригадались під час обговорення мого прогресу
- по суті сеансу приниження, психологічного тиску і погроз.
Тепер я почув, що:
1 вчити мене ніхто не збирається,
2 когось виганяти для неї не звикати,
3 їй приносило задоволення «доводити до істерики нових працівників»
(про це було так і сказано - прямим текстом)
Отже, підтримки, не кажучи вже про навчання, практично не було, а згодом Оксана взагалі зникла у відпустку, а по поверненню не надто прагнула ознайомитись з результатами моєї роботи.
Через декілька днів - серед тижня в кінці робочого дня разом з HR викликала до себе, з порога заявила що я не пройшов випробовувальний срок (до кінця якого ще залишався місяць) і сьогоднішній день - мій останній робочий день. Щодо причин звільнення - жодного конструктиву не почув - лише високопарні слова про динаміку галузі, між якими можна було прочитати лише особисту неприязнь.
Через 5 хвилин технічний відділ забрав робочий ноутбук- зауважу, що Оксану абсолютно не цікавили результати роботи, які знаходились на ньому. А ще через 10 хвилин повернули трудову книжку.
Важко сказати, що означав подібний поспіх в моєму звільненні, але щось підказує, що мене зробили пішкою в закулісних іграх, і тому ні краплі не здивуюсь, якщо вже наступного тижня на цій посаді опинилась Ірина І., яка проявляла інтeрес до цеї посади, і якій початково не вистачало лише формального досвіду роботи щоб прейти на неї. А тепер в Оксани з’явилась чудова мотивація у вигляді відсутності підходящих працівників на зовнішньому ринку праці, щоб поставити свою людину вище.
Отже, бажаючим потрапити у відділ Collection and Revenue Assurance, раджу задуматись, чи потрібен вам такий непорядний керівник, у якої слова розходяться з діями, і яка віддає перевагу змінювати підлеглих як рукавички замість того, щоб дати можливість чогось навчитись - колеги розповіли, що подібна ситуація в неї далеко не вперше.
Колектив в більшій частині приємний, доброзичливий, готовий дати цінну пораду.
Сама компанія в цілому цікава - генерує оригінальні ідеї щоб втриматись на ринку, хоча й переживає не найкращі часи:
1 цього року скоротили штат більш ніж на 10%,
2 з теперішнього офісу, який став не по кишені, компанія переїжджає в інший- нижчого рівня,
3 економія дійшла навіть до одноразових стаканчиків біля кулерів та на кухні, яких більше немає.