Отзывы о компании

Компания Вісник підприємця України

Донецк, Украина

Отзывы о работе в Вісник підприємця України

1-10 из 192 < 1   2   3   4   5   6   7   8      18   19   20  

Гость (Экономисты)

Художня освіта Закарпаття, започаткована Ужгородським художньо-промисловим училищем під керівництвом Адальберта Ерделі, святкуватиме у 2016 році своє 70-річчя. Шлях від училища до інституту – складний і тривалий. Він став можливим завдяки злагодженим діям педагогічних колективів Коледжу та Закарпатського художнього інституту, Закарпатської обласної адміністрації та керівництва Національної академії мистецтв України. Так, за успіхи в навчально­-виховній роботі рішенням Кабінету Міністрів України в 1991 році училищу було присвоєно ім’я Адальберта Ерделі. У 1995 році училище отримало II рівень акредитації. Значним досягненням закарпатської художньої школи у 2003 році було відкриття Закарпатського художнього інституту та діяльність у його складі Коледжу мистецтв ім. А. Ерделі. Знаковими досягненнями стали щорічні міжнародні науково-­практичні конференції «Ерделівські читання», всеукраїнські олімпіади з живопису для студентів мистецьких навчальних закладів, всеукраїнські наукові конференції для студентів, регулярні видання «Вісника ЗХІ», обласні семінари для вчителів образотворчого мистецтва тощо.

Про активність науково-­педагогічного колективу свідчить те, що за останні роки в Закарпатському художньому інституті присвоєно 29 наукових ступенів та педагогічних звань, залучено до викладацької діяльності 4 професори, в т.ч. члена-кореспондента НАМУ та одного академіка НАН України. Особливо цікавими для студентів є неперевершені лекції про життя і діяльність зарубіжних українців у виконанні всесвітньо відомого культуролога – академіка Миколи Мушинки. У результаті проведення МОН України конкурсів колектив інституту отримав фінансування двох наукових тем, а також кожна кафедра працює над вивченням своєї окремої теми. У 2012 році було видано літературну спадщину засновника закарпатської художньої школи Адальберта Ерделі книгу «Імен», яка стала важливим внеском в сучасне українське мистецтвознавство.

Сьогодні Закарпатський художній інститут готує фахівців у галузі образо-творчого мистецтва (живопис, графіка), декоративно-­прикладного мистецтва (художня кераміка, художня обробка металу, художня обробка дерева), дизайну (графічний дизайн, дизайн інтер’єру, дизайн навколишнього середовища, web-дизайн). Продумана організація наукової, навчальної і виховної роботи та збільшення кількості працівників з науковими ступенями і вченими званнями дали змогу успішно пройти ліцензування із двох спеціальностей та отримати дозвіл МОН України на підготовку магістрів образотворчого мистецтва та дизайну. Ці кроки все більше наближають колектив Закарпатського художнього інституту до реалізації мрії засновника художньої освіти Закарпаття Адальберта Ерделі – створення Закарпатської академії мистецтв.

Іван Небесник – ректор Закарпатського художнього інституту, професор (2007), кандидат педагогічних наук (2001), відомий культуролог, відмінник освіти України (1995), заслужений працівник освіти України (2003), член Національної спілки художників України (2003), лауреат обласної премії ім. Й. Бокшая та А. Ерделі, автор більше сотні наукових, науково-популярних, науково-методичних праць, нагороджений золотою медаллю Національної академії мистецтв України та спеціальною відзнакою «Гідний шани» Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури.

Народився 25 червня 1955 року в смт Середнє Ужгородського району Закарпатської області;

Освіта вища, закінчив Ужгородський державний університет, 1977 рік, спеціальність – «Хімік. Викладач хімії»;

Науковий ступінь, вчене звання – кандидат педагогічних наук, професор;

Загальний стаж роботи – 38 років;

Стаж роботи у колективі ЗХІ – 33 роки.

2015-10-30 05:34:48

Гость (Экономисты)

Регистрация ИП в Москве

Регистрация в качестве индивидуального предпринимателя доступна как для российских так и для иностранных граждан. Регистрация ИП в Москве - для нас нет ничего проще. Просто позвоните в юридическую компанию СБТ, и через 7 дней вы обретете новый статус - индивидуальный предприниматель.

Регистрация ИП с СБТ

  • государственная пошлина - 800 рублей
  • стоимость услуг СБТ - 2 000 рублей

Если захотите чтобы мы подали и получили ваши документы, прибавьте:

  • нотариальные расходы на заверение формы 21001 - 1 500 рублей;
  • нотариальная доверенность - 1 500 рублей.

ИТОГО: 2 800 рублей при самостоятельной подаче в сопровождении нашего сотрудника

6 000 рублей при подаче и получении документов нами.

ИЛИ всего за 1 000 рублей мы подготовим Вам пакет документов для самостоятельной регистрации.

Не обязательно приезжать к нам в офис для оформления ИП. Достаточно оставить заявку на сайте, наш консультант свяжется с Вами. Мы подготовим документы для регистрации и вышлем Вам на email полный комплект с подробной инструкцией.

ОСТАВИТЬ ЗАЯВКУ

Документы для регистрации ИП

Если Вы решили зарегистрироваться в качестве индивидуального предпринимателя, то Вам потребуются следующие документы:

С момента подачи заявления срок регистрации ИП в налоговой инспекции составляет 7 рабочих дней.

Кроме этого предприниматель будет должен:

  • В случае найма работников, в течение 10 дней встать на учет в ФСС;
  • Получить свидетельство о постановке в Пенсионном фонде Российской Федерации;
  • Открыть расчетный счет в банке.

Регистрация ИП под ключ

Если Вы цените свое время и нервы, всегда можно заказать регистрацию ИП под ключ в нашей компании. Для этого достаточно иметь при себе паспорт и ИНН. Мы предлагаем несколько вариантов сотрудничества.

Пакеты регистрации ИП

В пакет входит:

  • Консультации по вопросам регистрации, выбору системы налогообложения;
  • Подбор видов экономической деятельности (ОКВЭД);
  • Подготовка комплекта документов для регистрации ИП;
  • Подготовка заявления для перехода на упрощенную систему налогообложения (УСН).

Стоимость данного пакета услуг – от 1 000 рублей.

Или БЕСПЛАТНО, при заключении договора на бухгалтерское обслуживание от 6 месяцев.

ОСТАВИТЬ ЗАЯВКУ

Дополнительные расходы:

  • оплата пошлины 800 рублей;
  • нотариальное заверение формы, доверенности, паспорта, в случае подачи документов нами.

Согласно законодательству предприниматель должен самостоятельно явиться в ИФНС для подачи документов и получения подтверждения регистрации ИП, либо его представитель предоставивший нотариальную доверенность.

Важно помнить, что зарегистрироваться в качестве ИП можно только по месту вашей прописки. Т.е. если вы прописаны в г. Златоуст, то и документы подавать нужно там.

Стоимость дополнительных услуг

Наименование услуг

Стоимость (руб.)

Получение извещений из фондов (ФОМС, ФСС, ПФР) на бумажном носителе (за каждую инстанцию)

2 000

Консультация по открытию счета в банке

1 000

Открытие расчетного счета в банке (стоимость консультации включена)

4 000

Регистрация ККМ (10 дней)

7 000

Постановка на учет в качестве работодателя в ПФР или ФСС (5 дней)

1 500

К достоинствам формы ИП стоит отнести как упрощенную процедуру бухучета, так и полное право распоряжаться своей выручкой. Но есть и отрицательные моменты:

  • Страховые взносы являются фиксированными, т.е. Вы будете платить их, даже если деятельность вести не будете (20 727,53 руб. в 2014 году);
  • Совместный бизнес не регистрируется;
  • ИП несет ответственность по долговым обязательствам всем своим имуществом.

Присоединяйтесь к числу наших клиентов! Мы ценим доверие, оказанное нам, и сделаем все возможное для взаимовыгодного и эффективного сотрудничества!

Зарегистрировать ИП в Нашей компании можно:
  • по телефону +7 (495) 255-32-42;
  • по электронной почте sbt@sbt.ru;
  • оставив сообщение на сайте.
2015-10-28 00:01:27

Гость (Экономисты)

Зачем нужно регистрировать ИП? Уход от налогов НДФЛ, снижение платежей ПФР и ФСС Стоимость регистрации ИП: госпошлина - 800 рублей, печать - 500 рублей, открыть р/с - 1000 рублей, но печать и р/с для предпринимателя необязательны. ИП (ПБОЮЛ, ЧП, фирма, компания, предприятие, компания) – индивидуальный предприниматель (частный предприниматель) – физическое лицо зарегистрированное как предприниматель без образования юридического лица, но фактически обладающие многими правами юридических лиц. Он свободно использует выручку. Для регистрации не нужно иметь юридический адрес и уставной капитал, но предприниматель отвечает по обязательствам всем своим имуществом. Подробнее об Индивидуальном Предпринимателе Где регистрировать фирму? Государственная регистрация предпринимателей возложена на налоговую службу. Также документы можно отнести в многофункциональный центр. Регистрация в качестве Индивидуального предпринимателя и уплата налогов(кроме ЕНВД), и пенсионных сборов, происходят в районе по адресу который указан в паспорте(по временной прописке нельзя). По закону можно регистрировать ИП по адресу временной регистрации по месту пребывания ТОЛЬКО если в паспорте нет никакой постоянной прописки(при условии что ей больше шести месяцев). Вести деятельность вы можете где угодно на территории России. Сколько стоит Сколько стоит оформить ИП самому? Госпошлина 800(обязательно) Изготовление печати 500 - 1 500(необязательно, но желательно) Услуги нотариуса 400 - 1 500(обязательно, только если подача не лично) Открытие р/с 500 - 3 000(необязательно) Итого: 800 - 6 800 Как открыть ИП? Какие документы нужны для регистрации ИП? Что нужно чтобы открыть бизнес? Итак: Пошаговая инструкция регистрации ИП самостоятельно 2015. Шаг 0 До регистрации Обязательно прочитайте статью Какой налог выбрать?. Вы должны определиться с налоговым режимом до регистрации. Как зарегистрировать предпринимателя бесплатно? Если вы хотите получить помощь от центра занятости(компенсация расходов на регистрацию, 58000 рублей), вам нужно встать к ним на учет до(!) оформления фирмы. Шаг 0.1 Если у вас нет ИНН Заполняем и отдаем в формате WORD - Заявление на получение ИНН.doc Налоговая сделает вам ИНН вместе с регистрацией, но срок процедуры увеличиться на срок оформления ИНН. Поле ИНН тогда во всех документах и квитанции оставляем пустым. Шаг 1 Выбор ОКВЭД ОКВЭД - коды деятельности, которые указываются при оформлении компаний и предпринимателей. Мной был составлен сборник - коды ОКВЭД для малого бизнеса. По нему легче ориентироваться. Коды ОКВЭД 2015 для ИП в формате WORD - okved.doc(ОК 029-2001). С 1 Января 2015 года будет действовать новый ОКВЭД ОК 029-2014, но он сейчас не применяется. Кодов много: не забывайте пользоваться поиском по документу CTRL-F. Необходимо выбрать как можно больше кодов ОКВЭД. Я выбрал 20, потому как, если вы уже зарегистрировались, то за дополнительную дорегистрацию кодов ОКВЭД платить не нужно, но это хлопотно, к тому же повторная выписка из ЕГРИП - платна. Первый код в списке - основной вид деятельности. Минимум указать нужно 3 цифры(с 4 июля 2013 года появились новые формы в которых нужно указывать 4 цифры 72.40 например). Не следует выбирать код из 5 цифр. Если вы укажите код из 4 то он будет включать в себя все подкоды. Вы можете заниматься или не заниматься какой угодно деятельностью, главное чтобы содержание договора соответствовало кодам деятельности. Если кода в учредительных документах нет то нужно добавить новые коды в течение 3-х рабочих дней. За лишние коды никакой ответственности и отчетности нет. Размер страхового тарифа ФСС от НС зависит от класса профессионального риска(меньше всего для офиса, больше всего на стройке, на АЭС и пр.), который определяется на основании основного(первого) кода ОКВЭД. Также от основного кода зависит подпадаете ли вы льготные виды деятельности при котором в ПФР за работников платят не 26% а 18%. Для ОКВЭД начинающихся с 80, 85, 92 и 93(см. полный список кодов здесь) могут также потребовать справку из милиции об отсутствии судимости. Справка эта делается в Москве только в одном месте: ул. Новослободская, д. 57/65. Процедура бесплатная. Шаг 2 Заявление на регистрацию ИП На сайте ФНС (налог.ру) появился сервис для оформления ИП без электронной подписи. Для получения документов, подтверждающих государственную регистрацию в качестве индивидуального предпринимателя через данный сервис, потребуется однократный личный визит в налоговый орган. Как многие пишут сервис не всегда работает или работает но не быстро. На первом шаге должны проверить личные данные и на это может уйти много времени(если не бесконечность). Многие пишут, что проще самому сходить в налоговую. Тем более сейчас есть электронная очередь и запись. Опять повторюсь - зависит от региона и от инспекции. Ведь заявки обрабатывают инспектора на местах, а их может и не быть. Заявление оформляется на паспорт гражданина РФ либо на загранпаспорт иностранного гражданина. На загранпаспорт гражданина РФ нельзя. Также заявление на оформление и другие документы можно подготовить с помощью этого бесплатного сервиса. Заявление на регистрацию индивидуального предпринимателя - форма 21001 в формате EXCEL - Образец заполнения "Заявление о государственной регистрации физического лица в качестве ИП, форма P21001".xls(новая с 4 июля 2013 года) бланк, 166 кб. Обратите внимание: номер паспорта указывается с двумя пробелами; номер телефона начинаться должен с +7; если лист 003 не заполняется то его предоставлять не нужно; ФИО заявителя на Листе Б(2 копии) нельзя заполнять на компьютере, только ручное заполнение чёрной ручкой, причем подпись иногда требуют ставить в присутствии работника налоговой, если документы подаются лично(или всё заполнено и подпись должна быть заверена нотариально если не лично); email указывается только в случае электронной подачи документов. Заявление можно заполнить или вручную или на компьютере. НО! Нельзя на распечатанном варианте добавлять что-то от руки(кроме ФИО и подписи на листе Б). Или от руки или на компьютере. В заявлении "Район" имеется ввиду не район города, а район в котором находится город. Для Москвы, Петербурга и по-моему всех городов обл. значения это поле пустое. "Город" (пункт 6.4.) для Москвы и Санкт-Петербурга и Севастополя не заполняется. Данные заполнены на мое имя. Вам, естественно, нужно изменить поля формы. Не заполняйте лист Б формы P21001, его должны заполнить в налоговой. Лист Б должны отдать вам и вы должны его хранить как доказательство того что вы подавали документы на оформление. Красным отмечены поля которые не надо заполнять если предприниматель совершеннолетний гражданин РФ. Заявление(кроме листа Б) надо прошнуровать(ниткой), пронумеровать страницы и на обороте последней страницы наклеить наклейку - "прошнуровано и пронумеровано столько-то страниц" и поставить свою подпись. Прошито, пронумеровано 5 (пять) листов ___________________ Иванов Л.В. В московской налоговой требуют чтобы подпись на листе (прошито и пронумеровано) должна выходить за пределы наклейки, т.о. чтобы часть была на наклейке, а часть на листе. С 2011 года заверять подпись у нотариуса(стоит это 300-500 рублей) не надо если вы сдаете документы лично. Шаг 3 Оплатить госпошлину за регистрацию ИП - 800 рублей Образец Квитанция госпошлины за регистрацию ИП Сбербанка для МОСКВЫ.xls 93 кб. В 2015-2016 году оплата госпошлины за регистрацию ИП - 800 рублей. Квитанция заполнена для всех москвичей(46 налоговая). Откройте эту квитанцию и измените реквизиты на свои. Реквизиты для оплаты вы должны узнать в отделении налоговой где будете регистрироваться или на сайте налог.ру. Госпошлину вам не вернут даже в случае отказа в регистрации, так что будьте внимательны, в документах не допускайте АшибАк и очепятак. Шаг 4 Если нужно перейти на упрощенку Также заявление на УСН и другие документы можно подготовить с помощью бесплатного сервиса. Вновь регистрируемый индивидуальный предприниматель может сразу перейти на УСН. Мой вам совет: всегда подавайте заявление на УСН(если только вам не нужно именно ОСН). Будете потом на ЕНВД, ЕСХН, УСН патент без проблем, зато за дни "простоя", либо при смене деятельности будете по УСН отчитываться(что гораздо проще чем ОСНО). С 2013 года заявление на УСН можно подавать в течение 30 дней после открытия. Заполняем заявление (в 2 экземплярах) форма 26.2-1 в формате EXCEL - Образец заявления на УСН для создаваемого ИП - Форма 2621_1.xls(бланк утверждён приказом ФНС России от 02.11.2012 N ММВ-7-3/829@). В образце нужно поменять данные, выделенные красным, на свои. КПП для ИП не надо. Предоставляется в налоговый орган(код) - обычно, это первые 4 цифры от вашего ИНН. Если в качестве объекта налогообложения выбраны - "доходы", тогда налог 6 % со всех доходов. "доходы, уменьшенные на величину расходов" - тогда налог будет составлять 5-15% от разницы между доходами и расходами(зависит от региона). Статус налогоплательщика, применяющего УСН, может быть подтвержден оригиналом или заверенной копией информационного письма по форме №26.2-7 либо копией титульного листа налоговой декларации по единому налогу, уплачиваемому при применении УСН. C 2011 года уведомление №26.2-7(о праве применения упрощенки) дают только по запросу. Подробнее о Налогах предпринимателя читайте здесь Шаг 5 Если вы кому-нибудь хотите доверить отнести документы для регистрации в налоговую или отправить их по почте Для того кто будет отдавать-получать документы: Заполняем заявление и обязательно заверяем у нотариуса Доверенность на предоставление интересов в Налоговой.doc. Если вы поручаете кому-нибудь отнести документы для регистрации или будете отсылать их по почте, необходимо копию паспорта(вашего) и подпись в заявлении о регистрации(шаг 2) заверить нотариально. Отсылать любые документы в налоговую необходимо ценным письмом с описью вложения - Заполненный образец описи вложения.doc. Цены в описи можно указать ниже. Документы из налоговой вы получите также по почте в течение 2-3 недель. Если не пришлют - необходимо приехать за ними лично или представителя послать. Но представителю не всегда дают. Кстати, проверить получили ли в ФНС документы госрегистрации отосланные по почте можно с помощью нового сервиса на налог.ру (достаточно ввести ФИО). Шаг 6 Подача документов на гос. регистрацию ИП в налоговую Место регистрации ИП в Москве в № 46 налоговой по адресу: 125373, г. Москва, Походный проезд, владение 3, корп.1, 5 этаж тел: +7(495) 400-32-78 в Петербурге в 15 налоговой: 197376, Санкт-Петербург, ул. Красного Текстильщика, д. 10-12, литер "О" (вход с Синопской набережной) тел: +7(812) 335-14-03 Для остальных регионов можно посмотреть тут. На сайте нужно ввести 4-хзначный код налоговой. Эти цифры совпадают с первыми цифрами ИНН. Необходимые документы: Заявление о государственной регистрации ИП (в 1 экземпляре). Лист Б(его нужно 2 копии) формы P21001 должны заполнить в налоговой и вам отдать Копию ИНН Копию паспорта с пропиской на одном листе(некоторые налоговые, например, 46 в Москве, требуют прошитую копию всех страниц паспорта и с наклейкой как в шаге 2(прошито, пронумеровано...)) Квитанцию об оплате госпошлины (оплаченную) Заявление о переходе на УСН(Если необходимо перейти) Для иностранных граждан: копию разрешения на временное проживание или вида на жительство Госпошлину и документы налоговая не возвращает никогда, даже в случае отказа регистрации(Письмо Минфина от 16 июля 2015 г. № 03-01-10/41039). Шаг 7 В налоговую за документами Срок регистрации: в течении 5 рабочих дней вы будете зарегистрированы как Индивидуальный Предприниматель или получаете отказ(иногда бывает и до 2-3 недель, зависит от региона). Вам должны выдать документы: 1) Свидетельство о государственной регистрации физического лица в качестве индивидуального предпринимателя (ОГРНИП) 2) Выписка из единого государственного реестра индивидуальных предпринимателей (ЕГРИП) 3) Уведомление о постановке на учет физического лица в налоговом органе Форма 2-3-Учет 4) Уведомление о регистрации физического лица в территориальном органе Пенсионного фонда РФ по месту жительства(если не выдадут нужно самим получать) 5) Уведомление о присвоении кодов статистики из Росстата(если не выдадут нужно самим получать) 6) Свидетельство о регистрации страхователя в ТФОМС при обязательном медицинском страховании(если не выдадут нужно самим получать). Вроде как ТФОМС теперь регистрируют в ПФР. Таков порядок регистрации индивидуальных предпринимателей. С 30 июля ИП могут подавать в ИФНС заявления(в свободной форме) с просьбой направлять письма по фактическому месту жительства(т.е. любому адресу, а не тому что указан в паспорте). Причины для отказа в регистрации 1) Непредставление всех необходимых документов 2) Предоставление их в ненадлежащий орган 3) Предоставление неверных сведений, наличие ошибок и опечаток 4) Уже зарегистрирован 5) Судимость(судебный приговор) 6) Обанкротился менее года назад Если вам отказали в регистрации? Сначала обжаловать решение необходимо в УФНС. Потом только можно обратиться в суд. Такой порядок действует с июля 2014 года. При регистрации ИП, однако, обращаться в суд слишком затратно и по деньгам и по времени. Проще еще раз заплатить 800 рублей госпошлины. Законодательство N 129-ФЗ О государственной регистрации юридических лиц и индивидуальных предпринимателей (показать/скрыть) Шаг после регистрации Проверить свои данные на сайте nalog.ru Недавно на сайте налоговой появились сведения ЕГРИП(ОГРНИП, ОКВЭД и пр.) на всех ИП. Поиск по: ОГРНИП/ИНН или ФИО и региону места жительства(отчество не обязательно вводить). Обязательно стать на учет в пенсионный(там же ФОМС), статистику и возможно Роспотребнадзор. У нас в стране вроде как введена система регистрации в одно окно, при которой Налоговая сама ставит на учет в пенсионный(там же ФОМС) и статистику. На практике, часто приходится самому становится на учет. При получении документов в налоговой вам также могут дать уведомления из фонда(ов), или прислать их по почте. Если нет - вы должны встать на учет самостоятельно. Зарегистрировать ИП в пенсионном и статистике, Роспотребнадзоре, открыть р/с, сделать печать Регистрация обособленных подразделений(филиалов) Обособленное подразделение обязательно регистрировать только организациям, у ИП нет такого понятия. При открытии филиала на УСН или ОСНО, уведомлять местную налоговую не надо. При деятельности ЕНВД, необходимо уведомить по форме ЕНВД-2.xls для ИП ПОСЛЕ начала деятельности. Если ИП нужно сменить налоговую: Заявление на постановку на налоговый учет. Форма № 2-2-Учет (бланк); Потом в течении пяти дней вы должны получить: Уведомление о постановке на учет физического лица в налоговом органе Форма 2-3-Учет Вопрос-ответ Можно ли регистрировать по временной прописке? Регистрация производится по адресу постоянного проживания. Тому, что указан в паспорте. Но вы можете прислать документы по почте. По закону можно регистрировать ИП по адресу временной регистрации по месту пребывания, ТОЛЬКО если в паспорте нет никакой постоянной прописки(при условии что ей больше шести месяцев). Вести деятельность можно в любом городе РФ, независимо от места регистрации. Может ли ИП сам себя на работу оформить и сам сделать запись в трудовой? Предприниматель не считается сотрудником, и записи в трудовой себе не делает. Теоретически он может сам себя оформить на работу, но это его личное решение. Тогда он сам с собой должен заключить трудовой договор, сделать запись в трудовой книжке и платить отчисления как за сотрудника. Это невыгодно и нет смысла. Может ли ИП иметь название? Предприниматель может выбрать любое название бесплатно, которое не вступало бы в прямое противоречие с зарегистрированным - например, Адидас, Сбербанк и т.д. В документах и в табличке на двери всё равно должно быть ИП ФИО. Также он может зарегистрировать название (зарегистрировать товарный знак): стоит это более 30 т.р. Идет ли стаж? Пенсионный стаж у предпринимателя начинается с с даты которая указана в свидетельстве ОГРНИП и до закрытия, независимо от того есть ли доход или нет. Можно ли работать? Можно. При чем можно не сообщать на работе о том, что имеете свой бизнес. На налоги и сборы это никак не влияет. Какие льготы? Для инвалидов и других льготных категорий не предусмотрено никаких льгот в предпринимательстве.
2015-10-27 23:32:34

Гость (Экономисты)

Дорого берешь, шмара колхозная, тебе 3 копейки цена и то в базарный день!
2015-10-27 02:38:47

Евгения (Менеджеры по рекламе)

реклама работает просто отлично.Рекомендую
2015-10-25 16:17:02

Гость (Экономисты)

Державне підприємство

"Житомирський науково-виробничий центр стандартизації,

метрології та сертифікації"

(ДП "Житомирстандартметрологія")

Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Генеральний директор – Данчук Людмила Петрівна

Запорука наших досягнень – високопрофесійний згуртований колектив!

Свою компетентність, об’єктивність і відповідальність працівники щоденно доводять при здійсненні метрологічної діяльності, виконанні робіт щодо підтвердження відповідності (сертифікації), випробувань продукції та наданні послуг, пов’язаних із стандартизацією.

З 2002 року в ДП "Житомирстандартметрологія" діє сертифікована система управління якістю згідно ДСТУ ІSО 9001.

Науково-технічний потенціал підприємства дозволяє творчо, в короткі терміни та з високою якістю виконувати роботи і надавати послуги на рівні вимог міжнародних стандартів.

ДП "Житомирстандартметрологія" забезпечує повіркою всі засоби вимірювальної техніки (ЗВТ) регіону! Для цього створено потужну еталонну базу.

Метрологічний центр оснащено 226 вихідними та 662 робочими еталонами, нормативною документацією і має кваліфікованих спеціалістів для повірки ЗВТ, атестованих за 12 видами вимірювань. Освоєно також нові види повірок у галузі медицини та метрологічної атестації ЗВТ, фасувального обладнання тощо.

З 2014 року у метрологічному центрі діє калібрувальна лабораторія, яка проводить калібрування згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025.

Свідченням високої якості метрологічних послуг є відсутність скарг від замовників, що слугує найвищою оцінкою роботи нашого підприємства.

За десятки років успішної діяльності на ринку послуг із сертифікації підприємство набуло унікального досвіду співпраці з відомими вітчизняними і зарубіжними виробниками. Ми орієнтуємося на довготривалі партнерські взаємовідносини із споживачами наших послуг.

У березні 2015 року ДП "Житомирстандартметрологія" успішно пройшло процедуру акредитації органу підтвердження (оцінки) відповідності у Національному агентстві з акредитації України (НААУ) – факт, що слугує вагомим аргументом під час призначенні на виконання робіт з оцінки відповідності продукції вимогам технічних регламентів. Зокрема, у липні нинішнього року підприємство додатково отримало уповноваження на проведення робіт з оцінки відповідності продукції вимогам ряду технічних регламентів.

ДП "Житомирстандартметрологія" також є акредитованим органом із сертифікації продукції, послуг та систем управління якістю.

Галузь акредитації підприємства охоплює весь спектр продукції, що виробляється в регіоні.

Замовниками ДП "Житомирстандартметрологія" є найвідоміші українські та зарубіжні виробники. Наші постійні замовники – це флагмани українського і світового бізнесу.

Провідні спеціалісти центру беруть участь у роботі комісій з акредитації органів сертифікації, випробувальних лабораторій і сертифікації продукції іноземних виробництв.

У складі ДП "Житомирстандартметрологія" діє випробувальна лабораторія харчової та промислової продукції, акредитована НААУ на технічну компетентність та незалежність у відповідності до вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025.

Лабораторія проводить випробування харчової продукції, продовольчої сировини, побутової хімії, посуду (фарфоро-фаянсового, скляного, металевого), паперу, будівельних матеріалів та випробування обладнання.

Останнім часом впроваджено нові методики з випробувань харчової продукції і товарів промислової групи.

Випробувальна лабораторія оснащена обладнанням для проведення усіх видів випробовувань, згідно заявленої галузі акредитації.

Результати міжнародних порівняльних випробувань, що регулярно проводяться Національним Аналітичним Центром, засвідчили високу якість проведення робіт з випробувань харчової та промислової продукції. Випробувальна лабораторія входить у десятку найкращих в Україні!

На базі підприємства також діє єдина в області акредитована НААУ у відповідності вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторія молекулярно-генетичних досліджень продукції на вміст ГМО.

Наша мета – отримання міжнародного визнання як компетентної і гідної довіри організації та завоювання пріоритетних позицій на українському ринку аналогічних послуг!

Адреса підприємства: вул. Новосінна, 24, м. Житомир, 10003,

тел. (0412) 42-46-80, факс: (0412) 42-46-85,

e-mail: zhdcsms@zt.ukrtel.net

Код ЄДРПОУ 02568147

2015-10-22 17:15:04

Гость (Экономисты)

Запорука наших досягнень – високопрофесійний згуртований колектив!

Свою компетентність, об’єктивність і відповідальність працівники щоденно доводять при здійсненні метрологічної діяльності, виконанні робіт щодо підтвердження відповідності (сертифікації), випробувань продукції та наданні послуг, пов’язаних із стандартизацією.

З 2002 року в ДП "Житомирстандартметрологія" діє сертифікована система управління якістю згідно ДСТУ ІSО 9001.

Науково-технічний потенціал підприємства дозволяє творчо, в короткі терміни та з високою якістю виконувати роботи і надавати послуги на рівні вимог міжнародних стандартів.

ДП "Житомирстандартметрологія" забезпечує повіркою всі засоби вимірювальної техніки (ЗВТ) регіону! Для цього створено потужну еталонну базу.

Метрологічний центр оснащено 226 вихідними та 662 робочими еталонами, нормативною документацією і має кваліфікованих спеціалістів для повірки ЗВТ, атестованих за 12 видами вимірювань. Освоєно також нові види повірок у галузі медицини та метрологічної атестації ЗВТ, фасувального обладнання тощо.

З 2014 року у метрологічному центрі діє калібрувальна лабораторія, яка проводить калібрування згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025.

Свідченням високої якості метрологічних послуг є відсутність скарг від замовників, що слугує найвищою оцінкою роботи нашого підприємства.

За десятки років успішної діяльності на ринку послуг із сертифікації підприємство набуло унікального досвіду співпраці з відомими вітчизняними і зарубіжними виробниками. Ми орієнтуємося на довготривалі партнерські взаємовідносини із споживачами наших послуг.

У березні 2015 року ДП "Житомирстандартметрологія" успішно пройшло процедуру акредитації органу підтвердження (оцінки) відповідності у Національному агентстві з акредитації України (НААУ) – факт, що слугує вагомим аргументом під час призначенні на виконання робіт з оцінки відповідності продукції вимогам технічних регламентів. Зокрема, у липні нинішнього року підприємство додатково отримало уповноваження на проведення робіт з оцінки відповідності продукції вимогам ряду технічних регламентів.

ДП "Житомирстандартметрологія" також є акредитованим органом із сертифікації продукції, послуг та систем управління якістю.

Галузь акредитації підприємства охоплює весь спектр продукції, що виробляється в регіоні.

Замовниками ДП "Житомирстандартметрологія" є найвідоміші українські та зарубіжні виробники. Наші постійні замовники – це флагмани українського і світового бізнесу.

Провідні спеціалісти центру беруть участь у роботі комісій з акредитації органів сертифікації, випробувальних лабораторій і сертифікації продукції іноземних виробництв.

У складі ДП "Житомирстандартметрологія" діє випробувальна лабораторія харчової та промислової продукції, акредитована НААУ на технічну компетентність та незалежність у відповідності до вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025.

Лабораторія проводить випробування харчової продукції, продовольчої сировини, побутової хімії, посуду (фарфоро-фаянсового, скляного, металевого), паперу, будівельних матеріалів та випробування обладнання.

Останнім часом впроваджено нові методики з випробувань харчової продукції і товарів промислової групи.

Випробувальна лабораторія оснащена обладнанням для проведення усіх видів випробовувань, згідно заявленої галузі акредитації.

Результати міжнародних порівняльних випробувань, що регулярно проводяться Національним Аналітичним Центром, засвідчили високу якість проведення робіт з випробувань харчової та промислової продукції. Випробувальна лабораторія входить у десятку найкращих в Україні!

На базі підприємства також діє єдина в області акредитована НААУ у відповідності вимог ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторія молекулярно-генетичних досліджень продукції на вміст ГМО.

Наша мета – отримання міжнародного визнання як компетентної і гідної довіри організації та завоювання пріоритетних позицій на українському ринку аналогічних послуг!

Адреса підприємства: вул. Новосінна, 24, м. Житомир, 10003,

тел. (0412) 42-46-80, факс: (0412) 42-46-85,

e-mail: zhdcsms@zt.ukrtel.net

Код ЄДРПОУ 02568147

2015-10-22 14:05:58

Гость (Экономисты)

ЖУРНАЛ «ВЕСТНИК ПРЕДПРИНИМАТЕЛЯ УКРАИНЫ» г.Киев,пл.Бессарабская,2,www.vestnik-jurnal.com,www.vestnikua.com,pressa62@mail.ru,тел.:+38044 223-85-69

_____________________________________________________________________________

№ 178/05 от 21.10.2015 Директору

27 октября редакция журнала «Вестник предпринимателя Украины» готовит очередной выпуск номера. Предлагаем разместить информацию о Вас и Вашем предприятии.Скидки 80 %.

Размещение статьи в журнале: при размещении на 1 год скидка 10 %

1 страница эксклюзивное интервью 7000 гривен – первые страницы

1 страница эксклюзивная статья 6000 гривен – первые страницы

1 страница 5000 гривен – первые страницы

1 страница 4000 гривен –начальные страницы

1 страница 3000 гривен – середина журнала

1 страница 2000 гривен – предпоследние страницы

1 страница 1000 гривен – последние страницы

1 cтраница 4000 – первые страницы.Минимальное количество страниц две.

1 cтраница 2500 гривен – середина журнала.Минимальное количество страниц две.

1 cтраница 1500 гривен – предпоследние страницы.Минимальное количество страниц две.

1 cтраница 800 гривен – последние страницы.Минимальное количество страниц две.

Полстраницы – 900 гривен – предпоследние страницы

Полстраницы – 700 гривен –последние страницы

Рекламный баннер – 500 гривен

Визитка – 300 гривен

Рекламный блок 4х4 розмер – 200 гривен

Обявление рекламный текст до 5 предложений – 100 гривен

Обьявление рекламный текст 2 предложения з контактами – 50 гривень

1 печатное слово – 10 гривен

Обложка лицевая 8000 гривен – без статьи в журнале – при размещении на 1 год скидка 20 %

Обложка задняя 7000 гривен – без статьи в журнале или рекламы - при размещении на 1 год cкидка 10 %

Обложки внутренние 6000 гривен – без статьи в журнале - при размещении на 1 год скидка 5 %

Реклама на обложке:

Лицевая – 2500 гривен

Задняя – 2000 гривен

Внутренние – 1500 гривен

Рекламные блоки,визитки на обложках журнала – 1000 гривен

Журнал «Вестник предпринимателя Украины» - журнал для международных лидеров.

Сотрудничать с журналом «Вестник предпринимателя Украины» - это:

- попасть на стол самым влиятельным и труднодостижимым людям мирового уровня;

- войти в число самых статусных компаний в Украине и за рубежом;

- вписать свой бренд в контекст мировой истории предпринимательства.

Читатели журнала «Вестник предпринимателя Украины» - владельцы бизнесов, предприниматели, олигархи. Бизнес-лидеры, принимающие решения и имеющие средства для инвестиций.

Миссия журнала «Вестник предпринимателя Украины» состоит в том, чтобы представлять своим читателям информацию знания и инструменты для достижения успеха.

В данном выпуске журнала «Вестник предпринимателя Украины» планируется осветить работу наиболее перспективных предприятий и их руководителей, также представителей науки, медицины, культуры и политики мирового масштаба. Предлагаем Вам принять участие в данном проекте журнала «Вестник предпринимателя Украины». Надеемся, что нам удастся сделать эксклюзивное интервью с Вами, и возможно, оно станет самым ярким в номере журнала «Вестник предпринимателя Украины».

На страницах нашего журнала «Вестник предпринимателя Украины» мы печатаем интервью с разными людьми, объединяет их всегда один критерий – успешность и профессионализм. Интервью журнала «Вестник предпринимателя Украины» получаются интересные, актуальные.

В соответствии с решением редакционного совета, в этом номере нашего журнала «Вестник предпринимателя Украины» планируется отразить деятельность наиболее успешно развивающихся предприятий и организаций. А также – по отраслевому признаку – предоставить журнальные страницы журнала «Вісник підприємця України» для интервью с первыми руководителями промышленных предприятий, представителями средних и крупных бизнес-структур, яркими и успешными представителями органов власти, деятелями науки и образования.

Журнал «Вестник предпринимателя Украины» за это время стал одним из лучших всеукраинских имиджевых изданий. Основное наполнение журнала «Вестник предпринимателя Украины» – интервью с первыми руководителями промышленных предприятий, представителями средних и крупных бизнес-структур, яркими и успешными представителями органов власти, деятелями науки и образования. Так же популярны такие жанры как очерк, эссе, репортаж.

Характеристика издания «Вестник предпринимателя Украины»:

Полноцветное издание формата А4, с очень качественной полиграфией объемом 130-150 страниц, имеющее традиционную адресную рассылку: в Верховную Раду (450 экземпляров) и Кабинет Министров Украины, губернаторам, мэрам, руководителям крупных отечественных предприятий, фирм и компаний, а также - посольства стран СНГ и крупных государств Европы.

Рассказывая о реальном секторе экономики, представителях высшего эшелона управленцев, журнал «Вестник предпринимателя Украины» видит своей задачей не только отражение достигнутых результатов работы наших героев, а в первую очередь, раскрытие темы «Личность руководителя».

Коллектив редакции журнала «Вестник предпринимателя Украины» стремится к тому, чтобы наши публикации способствовали формированию у читателей не просто образа успешного «функционера», а прежде всего, живого человека, чье мировоззрение, накопленный опыт, стиль и методы работы достойны изучения и подражания. Как мы убедились, такая подача материала не может не способствовать установлению новых деловых и личностных контактов и героев публикаций и наших многочисленных читателей.

Порядок работы журнала «Вестник предпринимателя Украины» осуществляется следующим образом:

-Встреча с журналистами в назначенное время (на интервью нужно порядка часа-полутора).

-После того, как материал написан и сверстан, мы отсылаем на Вашу электронную почту картинки, как будет выглядеть публикуемый материал на страницах журнала «Вестник предпринимателя Украины», и отдельно текст, для внесения правок.

-После внесения Ваших изменений и замечаний, если таковые имеются, материал высылается еще раз, для окончательного утверждения.

-После выхода из типографии редакция журнала «Вестник предпринимателя Украины» высылает Вам подарочное количество экземпляров, предусмотренных договором. Это количество зависит от объема страниц.

С уважением, редактор отдела

журнала «Вестник предпринимателя Украины»

Виктория Валериевна Сухарева

Телефон для связи:

киевстар:+38 098 012 75 69

мтс +38 066 591 09 69

e-mail: pressa62@mail.ru

http://www.vestnik-jurnal.com

2015-10-21 09:36:49

Гость (Экономисты)

ЖУРНАЛ «ВЕСТНИК ПРЕДПРИНИМАТЕЛЯ УКРАИНЫ» г.Киев,пл.Бессарабская,2,www.vestnik-jurnal.com,www.vestnikua.com,pressa62@mail.ru,тел.:+38044 223-85-69

_____________________________________________________________________________

№ 178/05 от 20.10.2015 Директору

27 октября редакция журнала «Вестник предпринимателя Украины» готовит очередной выпуск номера. Предлагаем разместить информацию о Вас и Вашем предприятии.Скидки 80 %.

Размещение статьи в журнале: при размещении на 1 год скидка 10 %

1 страница эксклюзивное интервью 7000 гривен – первые страницы

1 страница эксклюзивная статья 6000 гривен – первые страницы

1 страница 5000 гривен – первые страницы

1 страница 4000 гривен –начальные страницы

1 страница 3000 гривен – середина журнала

1 страница 2000 гривен – предпоследние страницы

1 страница 1000 гривен – последние страницы

1 cтраница 4000 – первые страницы.Минимальное количество страниц две.

1 cтраница 2500 гривен – середина журнала.Минимальное количество страниц две.

1 cтраница 1500 гривен – предпоследние страницы.Минимальное количество страниц две.

1 cтраница 800 гривен – последние страницы.Минимальное количество страниц две.

Полстраницы – 900 гривен – предпоследние страницы

Полстраницы – 700 гривен –последние страницы

Рекламный баннер – 500 гривен

Визитка – 300 гривен

Рекламный блок 4х4 розмер – 200 гривен

Обявление рекламный текст до 5 предложений – 100 гривен

Обьявление рекламный текст 2 предложения з контактами – 50 гривень

1 печатное слово – 10 гривен

Обложка лицевая 8000 гривен – без статьи в журнале – при размещении на 1 год скидка 20 %

Обложка задняя 7000 гривен – без статьи в журнале или рекламы - при размещении на 1 год cкидка 10 %

Обложки внутренние 6000 гривен – без статьи в журнале - при размещении на 1 год скидка 5 %

Реклама на обложке:

Лицевая – 2500 гривен

Задняя – 2000 гривен

Внутренние – 1500 гривен

Рекламные блоки,визитки на обложках журнала – 1000 гривен

Журнал «Вестник предпринимателя Украины» - журнал для международных лидеров.

Сотрудничать с журналом «Вестник предпринимателя Украины» - это:

- попасть на стол самым влиятельным и труднодостижимым людям мирового уровня;

- войти в число самых статусных компаний в Украине и за рубежом;

- вписать свой бренд в контекст мировой истории предпринимательства.

Читатели журнала «Вестник предпринимателя Украины» - владельцы бизнесов, предприниматели, олигархи. Бизнес-лидеры, принимающие решения и имеющие средства для инвестиций.

Миссия журнала «Вестник предпринимателя Украины» состоит в том, чтобы представлять своим читателям информацию знания и инструменты для достижения успеха.

В данном выпуске журнала «Вестник предпринимателя Украины» планируется осветить работу наиболее перспективных предприятий и их руководителей, также представителей науки, медицины, культуры и политики мирового масштаба. Предлагаем Вам принять участие в данном проекте журнала «Вестник предпринимателя Украины». Надеемся, что нам удастся сделать эксклюзивное интервью с Вами, и возможно, оно станет самым ярким в номере журнала «Вестник предпринимателя Украины».

На страницах нашего журнала «Вестник предпринимателя Украины» мы печатаем интервью с разными людьми, объединяет их всегда один критерий – успешность и профессионализм. Интервью журнала «Вестник предпринимателя Украины» получаются интересные, актуальные.

В соответствии с решением редакционного совета, в этом номере нашего журнала «Вестник предпринимателя Украины» планируется отразить деятельность наиболее успешно развивающихся предприятий и организаций. А также – по отраслевому признаку – предоставить журнальные страницы журнала «Вісник підприємця України» для интервью с первыми руководителями промышленных предприятий, представителями средних и крупных бизнес-структур, яркими и успешными представителями органов власти, деятелями науки и образования.

Журнал «Вестник предпринимателя Украины» за это время стал одним из лучших всеукраинских имиджевых изданий. Основное наполнение журнала «Вестник предпринимателя Украины» – интервью с первыми руководителями промышленных предприятий, представителями средних и крупных бизнес-структур, яркими и успешными представителями органов власти, деятелями науки и образования. Так же популярны такие жанры как очерк, эссе, репортаж.

Характеристика издания «Вестник предпринимателя Украины»:

Полноцветное издание формата А4, с очень качественной полиграфией объемом 130-150 страниц, имеющее традиционную адресную рассылку: в Верховную Раду (450 экземпляров) и Кабинет Министров Украины, губернаторам, мэрам, руководителям крупных отечественных предприятий, фирм и компаний, а также - посольства стран СНГ и крупных государств Европы.

Рассказывая о реальном секторе экономики, представителях высшего эшелона управленцев, журнал «Вестник предпринимателя Украины» видит своей задачей не только отражение достигнутых результатов работы наших героев, а в первую очередь, раскрытие темы «Личность руководителя».

Коллектив редакции журнала «Вестник предпринимателя Украины» стремится к тому, чтобы наши публикации способствовали формированию у читателей не просто образа успешного «функционера», а прежде всего, живого человека, чье мировоззрение, накопленный опыт, стиль и методы работы достойны изучения и подражания. Как мы убедились, такая подача материала не может не способствовать установлению новых деловых и личностных контактов и героев публикаций и наших многочисленных читателей.

Порядок работы журнала «Вестник предпринимателя Украины» осуществляется следующим образом:

-Встреча с журналистами в назначенное время (на интервью нужно порядка часа-полутора).

-После того, как материал написан и сверстан, мы отсылаем на Вашу электронную почту картинки, как будет выглядеть публикуемый материал на страницах журнала «Вестник предпринимателя Украины», и отдельно текст, для внесения правок.

-После внесения Ваших изменений и замечаний, если таковые имеются, материал высылается еще раз, для окончательного утверждения.

-После выхода из типографии редакция журнала «Вестник предпринимателя Украины» высылает Вам подарочное количество экземпляров, предусмотренных договором. Это количество зависит от объема страниц.

С уважением, редактор отдела

журнала «Вестник предпринимателя Украины»

Виктория Валериевна Сухарева

Телефон для связи:

киевстар:+38 098 012 75 69

мтс +38 066 591 09 69

e-mail: pressa62@mail.ru

http://www.vestnik-jurnal.com

2015-10-20 08:34:08

Гость (Экономисты)

ІНТЕРВ’Ю З НАЧАЛЬНИКОМ УПРАВЛІННЯ КАНАЛУ ДНІПРО-ІНГУЛЕЦЬ ВІКТОРОМ ПАНАСОВИЧЕМ БУРЛАКОЮ

Віктор Панасович Бурлака – начальник управління каналу Дніпро-Інгулець, народився 4 лютого 1949 року в сім’ї колгоспників с.Васильків Шполянського району Черкаської області. Навчався у Васильківській середній школі, потім в Черкаському технікумі гідромеліорації та електрифікації сільського господарства. Разом з направленням на роботу в Кам’янко-Дніпровське управління зрошувальних систем у 1969 році отримав повістку на службу в лавах Радянської Армії. Через два роки, демобілізувавшись, по дорозі додому заїхав в м.Кіровоград, де влаштувався на роботу в управління технічної експлуатації малих річок при облводгоспі на посаду інженера-гідротехніка. В тому ж таки 1971 році поступив на вечірнє підготовче відділення при Кіровоградському інституті сільгоспмашинобудування, а в 1972 році став студентом загально-технічного факультету вечірньої форми навчання. В 1976 році перевівся на навчання без відриву від виробництва в Український інститут інженерів водного господарства (нині Національний університет водного господарства та природокористування) в м.Рівне.

Після закінчення інституту у 1978 році Віктор Бурлака призначається на посаду старшого інженера, а в 1980 – головного інженера Кіровоградського облводгоспу. Був куратором проектування, будівництва та експлуатації водосховищ і прив'язаних до них зрошуваних земель в області. Так у 1983 році достроково, на цілий квартал, була введена в експлуатацію найбільша зрошувальна система в області - Добровеличківська, яка охоплювала чотири колгоспи. На черзі була Вільшанська зрошувальна система.

Щоб довести собі і людям користь від грамотного використання зрошуваних земель, Віктор Панасович разом з сім'єю у 1984 році переїздить на роботу у Вільшанський район Кіровоградської області на посаду головного інженера-гідротехніка колгоспу «Аврора». Дружина Алла Анатоліївна влаштувалася завідуючою лабораторії по контролю за грунтами, їх вологістю, внесенням органічних і мінеральних добрив а також урожайністю на зрошуваних полях. Обоє отримували величезне задоволення від своєї роботи. Адже зрошувані поля віддячували проектною, а інколи і більшою урожайністю сільгоспкультур.

У 1988 році Віктор Бурлака призначається начальником новозбудованого каналу Дніпро-Інгулець, де і працює по це й день. Нагороджений Грамотою Верховної Ради України (2006р.), відзнакою «Заслужений працівник Держводагентства України»(2009р.), медаллю “З Україною в серці»(2015р.) почесними Грамотами Держводагентства, Облради і Облдержадміністрації та іншими. Обирався депутатом Світловодської районної ради чотирьох скликань, є головою громадської ради при райдержадміністрації, його імя занесене до Книги Пошани району.

Для чого був побудований канал Дніпро-Інгулець?

Обводнення Інгульця за рахунок перекидання дніпровської води набувало одного з першорядних завдань для поліпшення санітарного стану ріки на дільниці від Кривого Рогу до впадання її в Дніпро.

Одним із шляхів вирішення цієї гідроекологічної проблеми стало спорудження каналу Дніпро-Інгулець. Про це в листі Держплану УРСР у 1972році Міністр меліорації і водного господарства УРСР М.А.Гаркуша писав: “З будівництвом каналу Дніпро-Інгулець повністю вирішується забезпечення водою Криворізького промрайону, оздоровлення р. Інгулець і відкривається перспектива розвитку зрошення земель. Крім того, з обводненням ріки Інгулець з’являється можливість переводу Карачунівського водосховища з багаторічного на сезонне регулювання стоку ріки, що має важливе значення для захисту м. Кривого Рогу від затоплення повенями.”

Канал Дніпро-Інгулець - споруда комплексного призначення, в будівництві якого в перспективі зацікавлені багато галузей народного господарства території України, розміщених в басейні річок Інгулець та Інгул, оскільки цей район бідний на місцеві водні ресурси, особливо Криворіжжя. Тому 2 червня 1978 року Рада міністрів УРСР прийняла Постанову про будівництво першої черги каналу Дніпро-Інгулець.

Коли будувалася ця гідротехнічна споруда?

Будівництво каналу проводилось 10 років, тобто з 1978 до 1988р. А 1985 року в СРСР розпочалася перебудова. Перші економічні заходи М. С. Горбачова (запровадження держприймання, розширення прав трудових колективів, сумнопам’ятна антиалкогольна кампанія, тощо), як відомо, не дали потрібного ефекту. Більш того, вони навіть погіршили економічну ситуацію: з січня 1987 починається стійкий спад виробництва, який так і не вдалося подолати. Державний бюджет виявився підірваним антиалкогольною кампанією, падінням світових цін на нафту і на додачу Чорнобильською катастрофою. На третьому етапі перебудови розпочаті перетворення призвели до економічної та внутрішньополітичної кризи в республіках СРСР, яка закінчилася розпадом Радянського Союзу у 1991 році. На ці нелегкі часи припало закінчення будівництва каналу.

Як створювалась служба експлуатації каналу?

Для організації експлуатації об’єктів каналу, що вводяться в дію, у 1988 році наказом Міністра меліорації і водного господарства УРСР В.М.Ткача “Про створення експлуатації на каналі Дніпро-Інгулець”, був створений в складі Управління каналу Дніпро-Донбас структурний підрозділ – відділення каналу Дніпро-Інгулець з місцем розташування в с. Велика Скельова Світловодського району Кіровоградської області. А наказом по управлінню каналу Дніпро-Донбас на посаду начальника відділення каналу Дніпро-Інгулець було призначено мене.

Розпочався підбір кадрів, створення колективу. Головним інженером я призначив В.В. Большова, який пропрацював у нас 10 років. Це були нелегкі для нього роки. Вводилися в дію агрегати на насосних станціях. Але досвід роботи на Каширському каналі, що в Середній Азії, став у пригоді Валерію Васильовичу.

У 1998 році на посаду головного інженера переведений начальник насосної станції другого підйому М.Г.Цюпяшук. Дякуючи Миколі Григоровичу, технічна служба каналу працює злагоджено. Вимогливий до себе і до підлеглих, він забезпечував безперебійну роботу всього водогосподарського комплексу каналу. Застосовуються новітні матеріали і технології при ремонтних роботах, впроваджується нове обладнання, інструменти та засоби малої механізації. Проводиться раціоналізаторська робота. Та, на жаль, у минулому році від тяжкої хвороби перестало битися його серце. Сьогодні цю посаду обіймає молодий, але грамотний, толерантний спеціаліст Олександр Сергійович Панченко.

30 грудня 1988 року наказом Міністра меліорації і водного господарства УРСР М.В.Ткача наше відділення реформовано в управління каналу Дніпро-Інгулець.

1 липня 1989 року канал розпочав подачу води. Головна насосна станція заповнювала його до станції другого підйому, яка тоді ще не працювала. Далі вода подавалася тимчасовою насосною станцією в обхід постійної. Йшла вона на зрошення земель в Олександрійському районі витратою не більше 1,2 кубометри в секунду.

А у 1992 році, після вводу в експлуатацію насосної станції другого підйому, Кривий Ріг отримав 175 млн. м3 дніпровської води. ЇЇ замовником виступало Державне промислове підприємство “Кривбаспромводопостачання”, з яким ми укладали угоди, та нові зрошувальні системи, що брали воду з каналу.

Ваш офіс і виробнича база знаходяться в сільській місцевості. Чому не в місті Світловодську?

По-перше село Велика Скельова розташоване в мальовничій місцевості, по-друге воно знаходиться між першою і другою насосними станціями і по-третє – я сам з села і люблю село. На жаль на той час воно було бригадним селом колгоспу. Передусім воно страждало відсутністю на проїжджій частині вулиць твердого покриття. Тому управління каналу негайно зайнялось їх ремонтом. Невдовзі 6 кілометрів вулиць підсипали товстим шаром щебеню та покрили гранітним відсівом. Село мало власну автоматизовану телефонну станцію на 100 номерів, що вкрай недостатньо. Для забезпечення зв’язком об’єктів каналу та квартирними телефонами співробітників, необхідно було розширити потужності АТС. На наше прохання, управління каналу Дніпро-Донбас передало з балансу на баланс аналогічну шафу ще на 100 телефонних номерів, яку наші спеціалісти разом з працівниками районного вузла зв’язку змонтували поруч з існуючою. Потім придбали залізобетонні опори і кабель, щоб розвести лінії зв'язку по селу. Окрім наших об'єктів майже всі житлові будинки в селі телефонізовано.

Для освітлення сільських вулиць управління каналу Дніпро-Інгулець закупило ліхтарі та інші необхідні матеріали. Встановив їх самотужки великий патріот села, світлої пам’яті М.І. Коновалов. Дорогу від села до райцентру колись вимостили бруківкою. Але великовагові автомобілі, що перевозили вантажі на будівництво газопроводу “Дружба”, водогону Дніпро-Кіровоград і, власне, каналу Дніпро-Інгулець, понівечили шляхове покриття. Це спричиняло великі незручності у перевезенні людей зі Світловодська на роботу і з роботи, частими ремонтами автомобілів і автобуса. Оскільки ремонтувати дорогу ніхто не брався, то довелося взяти її на власний баланс, і за 2 роки (1993 - 1994) капітально відремонтувати, влаштувавши асфальтове покриття. Невдовзі село стало самостійним, був обраний голова села і утворена сільська рада. Управлінням каналу приділяється велика увага соціально-культурному розвитку села. Не один рік триває шефство над місцевою школою і будинком культури. Та все ж, природно, основна увага приділялася гідротехнічним спорудам каналу.

Які найбільші проблеми з експлуатації каналу довелось вирішувати?

Друга насосна станція, враховуючи невеликий підйомом води (10,5м), запроектована так, що напірний басейн суміщений з самою будівлею станції. Неякісні укладка бетону і гідроізоляція сприяли інтенсивній фільтрації води всередину споруди, вся стіна була в патьоках, що викликало високу вологість повітря і, відповідно, корозію металу. Ніякі заходи не допомагали, допоки ми не познайомилися з лауреатом державної премії України, доктором технічних наук, професором, академіком Академії гірничих наук, завідувачем відділу інституту геотехнічної механіки національної академії наук України, світлої пам'яті Борисом Мироновичем Усаченком. Він порекомендував оригінальну технологію ліквідації фільтраційних процесів і підрядну організацію, що зможе виконати ці роботи -- науково-виробниче підприємство “Технополіс-Екоіндустрія”. Оперативно уклали з ними договір, і проблему вирішили.

На жаль, традиційно будівельники лишили чимало недоробок. Передусім в опорядженні всередині насосних станцій. Тому провели капітальний ремонт службових приміщень, стін і підпірних колон мостових кранів машинних залів. На головній насосній колони настільки негарно виглядали, що довелось обшити їх декоративною металовагонкою. Потім з роками почало руйнуватися і зовнішнє оздоблення фасадів насосних станцій, в результаті чого вони втратили пристойний вигляд. Тому облицювали їх також декоративною металовагонкою. Сьогодні ми проводимо капітальний ремонт даху на головній насосній станції.

Після введення в експлуатацію каналу ми могли подавати воду витратами лише 16 або 32 м3/сек., оскільки на головній насосній станції, згідно проекту, встановлено 6 агрегатів продуктивністю по 8 м3/сек кожен, та тільки 4 перебували в робочому стані. На станції другого підйому працювало три агрегати продуктивністю по 16 м3/сек кожен. На промивку р. Інгулець подавалась вода витратою 16 м3/сек. до 1993 року, поки вартість електроенергії була 1коп./кВт.годину. З підвищенням тарифу на електроенергію та зменшенням подачі води, але за більший проміжок, виникла потреба скоротити її витрати. Для цього закупили на “Уралгидромаше” вертикальний насосно-силовий агрегат продуктивністю 8 м3/сек і встановили на насосній станції другого підйому. Добре, що місця не бракувало, оскільки приміщення було розраховане на другу чергу будівництва. Це дало змогу подавати воду по каналу витратою 8 м3/сек. Але згодом і такий варіант подачі не влаштовував замовників: 8 м3/сек – мало, а 16 – багато. У 1994 році прийняли рішення встановити розмінні насосно-силові агрегати на обох станціях – головній і другого підйому. По 2 агрегати продуктивністю 1,5м3/сек кожен.

Тих часів, як пам’ятаємо, в Україні вирували економічна вакханалія у вигляді інфляції, бартеру та політичних пристрастей, які тягли за собою подальший занепад виробництва. Та нам все ж вдалося придбати чотири насоси на Сумському заводі “Насосенергомаш” та два електродвигуни для першого підйому на заводі “Південелектромаш”. Для другого підйому знадобилися електродвигуни, які випускав номерний (військовий) завод в Санкт-Петербурзі, що той час вже зупинявся. І все ж вмовили керівників підприємства прийняти замовлення на виготовлення двох двигунів. Щоправда, за умови попередньої оплати, щоб вони могли закупити матеріали і погасити борги по зарплаті робітникам. Потрібно було перерахувати валюту, що і було зроблено через національний банк України. За тодішнім законодавством, завод мусив на протязі 3-х місяців розрахуватися з замовником, та він не встигав це зробити. Тому довелося знову звертатися до Національного банку з проханням продовжити термін угоди ще на три місяці. Нарешті, в 1995 році двигуни прибули на залізничну станцію Світловодська. Такі от непрості завдання з багатьма невідомими доводилося вирішувати повсякчас. У 1997 році всі чотири розмінні агрегати ввели в експлуатацію, і працюють вони по цей день. Голова Держводгоспу України Віктор Максимович Хорєв особисто приїздив на канал у 1999 році і залишився задоволеним його роботою.

На виробничо-адміністративній будівлі, де знаходиться управлінський персонал, електролабораторія, котельня і дизельна, з часом почав руйнуватися дах, а за ним і стіни. Довелося терміново приступати до капремонту. До того ж вона знаходиться в центрі села, тому потрібно було надати їй пристойного архітектурного вигляду, що і було зроблено.

Покриття інспекторського шляху вздовж каналу на окремих ділянках теж з часом почало руйнуватися, тому ми проводимо капітальний ремонт на цих ділянках з влаштуванням нового асфальтового покриття. Також щорічно проводимо капітальні ремонти окремих зливоскидів. Вздовж русла каналу їх аж 44 і з роками почалася їх руйнація.

А як складалися подальші стосунки з замовниками на воду?

Починаючи з 1997 року, функції замовника на подачу води каналом Дніпро-Інгулець взяв на себе виконком Криворізької міської Ради в особі голови міськради Юрія Вікторовича Любоненка. Платниками за ці послуги виступали гірничо-рудні підприємства згідно актів виконаних робіт, завірених в ДПП “Кривбаспромводопостачання”. Так ми працювали до 2000 року, а потім перейшли на прямі зв’язки безпосередньо з гірничорудними підприємствами. Координувала роботу Державна акціонерна компанія “Укррудпром” (нині дочірнє підприємство “Укррудпром” асоціації “Укррудпром”).

Які заходи з енергозбереження ви застосовуєте в зв’язку із зростанням цін на електроенергію?

З початком стрімкого росту цін на електроенергію виникла необхідність розробки додаткових заходів щодо її економії. На ГНС експлуатуються вертикальні насоси 1200В-6,3/63 і розраховані на висоту подачі 63 метри. Фактична геометрична висота подачі складає 45 метрів. Насоси працювали на крайній межі своїх характеристик. Для забезпечення найвигіднішого режиму їх роботи, ми вирішили обточити робочі колеса, зменшивши діаметр на 50мм. Потім робили статичне балансування. Завдяки цьому значно зменшились питомі норми витрати електроенергії. Окрім цього запровадили багатотарифний облік електроенергії. Наступним етапом стало втілення в життя автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ), що сприяло підвищенню ефективності управління технологічним процесом енергоспоживання. Поступово замінюємо тиристорні збуджувачі на сучасні. Здійснюємо чимало інших організаційно-технічних заходів.

Облік поданої води проводиться сучасним ультразвуковим витратомірним комплексом ИРКА, інформація з якого передається на центральний комп’ютер управління через модем.

Біля будівель насосних станцій, виробничої бази та офісу радує око гарне озеленення. Це чия ініціатива?

Бувший Голова Держводагентства України Василь Андрійович Сташук, як і нині виконуюча обов’язки Голови Ірина Іванівна Овчаренко на колегіях регулярно наголошували про благоустрій об'єктів і прилеглих територій водогосподарських організацій. З цією метою в управлінні створена група озеленення. Завдяки старанням цього невеликого колективу території набули ошатного вигляду. Різноманітні дерева, кущі, квіти, газонна трава тішать око.

Які заходи ви проводите з метою збереження водних ресурсів та довкілля?

Екологічний рівень водних ресурсів залежить від стану водоохоронних зон та прибережних смуг на обслуговуваних територіях. Управління каналу постійно контролює стан цих зон вздовж русла. Наші працівники при виявленні сміття негайно вивозять його на організовані звалища, стежать, щоб ніхто не мив автомобілі, організовував літні табори худоби, складував хімічні та органічні добрива у водоохоронних зонах. Улітку обкошуються прибережні смуги, чим повністю виведені карантинні бур’яни. Вчасно ліквідовуються промоїни грунту.

Щоб привернути увагу до проблеми дбайливого ставлення та використання водних ресурсів, щороку впродовж тижня до Всесвітнього Дня води (22 березня) у місцевій Великоскельовській загальноосвітній школі відбувається виставка дитячого малюнка на тему “Воді радіє все живе”, аплікацій, вишивок, панно. Щорічно в актовій залі управління каналу проводиться свято з участю школярів, які виконують пісні, танці і сценки на згадану тему. По закінченню учасникам вручаються призи та сувеніри. Учні розповідають своїм товаришам, дорослим про те, як треба берегти воду та довкілля від забруднення. І самі вони вже не кидають під ноги обгортки, а організовують походи вздовж місцевої річки Обломіївки, збираючи сміття на її берегах. Роз’яснювальна робота серед дорослого населення проводиться через обласну та районну газети, радіо і телебачення. В середньому - більше 10 виступів на рік.

З метою збереження водних живих організмів на водозаборі головної насосної станції встановлено сучасний електроградієнтний рибозахисний пристрій, рекомендований Середньо-дніпровським державним басейновим управлінням охорони водних живих ресурсів, ефективність якого досягає понад 80%.

Для покращення санітарно-екологічної ситуації в басейні ріки Інгулець Держводагентство разом з Криворізькою міськрадою запропонувало нову схему промивання русла. Вона полягає у водообміні в Карачунівському водосховищі та подальшій подачі дніпровської води. Починаючи з 2011 року, промивання Інгульця проводиться по всій його протяжності упродовж усього вегетаційного періоду витратою 11м3/сек. Це рік у рік значно поліпшує якість води не тільки в Карачунівському водосховищі, а й на водозаборах Інгулецької та Явкинської зрошувальних систем на Миколаївщині.

Чи підтримуєте зв’язки зі своєю альма-матер – Національним університетом водного господарства та природокористування?

Звичайно підтримую. Ми направляємо на навчання своїх працівників та їхніх дітей, щоб вони здобували вищу освіту з нашого профілю. Мене особисто запрошував ректор на 80-ти річчя заснування університету, а нещодавно (8-9 жовтня цього року) і на 100-річчя. Мені дуже приємно було знову і знову зустрітися з тодішнім ректором, при якому я навчався, Степаном Тихоновичем Вознюком, якому вже виповнилося 88 років, а він все такий-же життєрадісний. Розпитував мене про роботу нашого каналу, про життя колективу в наш непростий час.

Зроблено багато, а які плани на майбутнє?

Плануємо в першу чергу завершити заміну старих тиристорних збуджувачів на сучасні, принципіально нові, з контроллерами. Це дасть змогу додатково економити електроенергію. На часі у нас капітальний ремонт даху на головній насосній станції, а в наступному році - і на насосній станції другого підйому. В майбутньому ми хочемо встановити прилади плавного пуску насосно-силових агрегатів, які оберігають обмотки електродвигунів від передчасного зносу. Плануємо поступово оновити свій машино-тракторний парк. Потрібно в першу чергу придбати новий автокран, бульдозер, тощо.

Післямова редактора

В Управлінні каналу Дніпро-Інгулець працюють висококваліфіковані спеціалісти як інженерно-технічний персонал, так і робітничих професій. Всі вони віддані справі, відповідальні люди. Дякуючи їхньому вмінню та наполегливості в роботі, канал успішно працює.

У 2004 році управління каналу Дніпро-Інгулець відзначено Дипломом за участь у XVI міжнародній виставці “Агро 2004”;

У 2008 році – Почесною Грамотою профспілки працівників АПК України за I місце у Всеукраїнському конкурсі на кращий колективний договір у 2007 році;

У 2011 році – Дипломом IX міжнародного водного форуму;

У 2012 році – Дипломом переможця в номінації “Краща екологічно-відповідальна водогосподарська організація України 2012 року” за збереження, раціональне використання та відтворення водних ресурсів регіону, підписаний Головою Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Анатолієм Семиногою, та Президентом Торгово-промислової палати України Сергієм Скрипченком.

Збудований під завісу СРСР канал Дніпро-Інгулець, напевно, є чи не найкращою гідротехнічною спорудою в Україні такого типу. Принаймні негативний вплив на довкілля від каналу мінімальний, хоч незаперечних плюсів незліченна кількість. Все ж навчилися радянські проектувальники, інженери, будівельники зводити такі об’єкти з розумом. Канал упродовж більше чверті століття працює бездоганно, як добре налагоджений годинниковий механізм. Передусім завдяки високому професійному рівню експлуатаційників. Пишу про це виключно заради того, аби краще зрозуміти, настільки канал Дніпро-Інгулець безпроблемний у цьому стосунку, відчути його життєстверджуючий вплив для індустріального Криворіжжя, та й не тільки. В економічному, суспільно-політичному, зрештою, екологічному плані, що нині набуває неабиякої гостроти.

Вчені доводять, що вода – то унікальна природна сполука, що накопичує в собі отриману інформацію. Безумовно, вода, що подається каналом Дніпро-Інгулець – несе в собі позитивний заряд, отриманий від людей, що тут працюють, від їх добрих сердець та щирих душ. І несе течія живильну силу води, заряджену любов’ю і теплом. З крутих схилів Кременчуцького водосховища, що на Дніпрі – до Олександрійського водосховища на річці Інгулець, далі – по розширеному зарегульованому руслу Інгульця, через Іскрівське, її шлях пролягає до Карачунівського водосховища, що біля Кривого Рогу. І вже 27 років щиро напуває Дніпровська вода землі Кіровоградської, Дніпропетровської, Миколаївської і Херсонської областей. І працюють промислові підприємства Кривбасу, і зростають на щедрих таврійських землях гарні врожаї овочів та фруктів, і розквітає земля українська!

2015-10-19 07:48:07
1-10 из 192 < 1   2   3   4   5   6   7   8      18   19   20  
Добавить отзыв
Добавить отзыв
Добавить зарплату
Добавить зарплату
Добавить фото с работы
Добавить фотографии с работы
Карта сайта: