Подскажите, пожалуйста, есть ли аналогичные вакансии в г. Харькове на данный момент? по какому номеру можно обратиться с моим вопросом?
ЗАО <Филип Моррис Украина> (Philip Morris Ukraine) входит в состав компании <Филип Моррис Интернешнл> (Philip Morris International) - ведущего мирового производителя сигарет. Продукция компании находит своего покупателя более чем в 160 странах.
Компания <Филип Моррис Украина> является лидером производства табачных изделий на украинском рынке и занимает на нем третью часть. Производственные мощности находятся в Харьковской области, центральный офис - в Киеве.
Компания Philip Morris Ukraine выпускает 14 марок сигарет, включая: Marlboro, Parliament, Chesterfield, Muratti, L&M, Bond Street, Next и другие. Учитывая тенденции рынка, начат выпуск супертонких сигарет Marlboro Gold Edge.
Компания ввела самоограничение на рекламу табачных изделий и объявила об ужесточении рекламных подходов.
Приглашаем всех неравнодушных оставить отзыв о компании <Филип Моррис Украина>, высказать свое мнение об условиях труда и уровне зарплаты, о перспективах развития табачной отрасли. Прочтение таких отзывов поможет тем, кто ищет работу и не принял окончательного решения. А может подтолкнет к радикальному решению - стоит ли вообще курить?
добрий день
Вельмишановна компанія «Філіп Моррис Україна», в даному листі до вас звертається група учасників программи «L&M Авіа», надалі – Програма, що тривала на території України з 15 лютого по 11 квітня 2010 року.
Ціллю даного листа є інформування керівництва компанії „Філіп Моррис Україна” про питання, яке нас дуже хвилює. А саме - визначення Рейсу-переможцю та нашого бачення вирішення цієї проблеми.
Ми виконали всі умови для того, щоб згідно 1.4. Протягом Програми мати шанс отримати головний приз Програми – подорож до Чорногорії (міжнародна назва – Montenegro [Монтенегро]) разом зі 100 іншими учасниками Програми відповідно до цих Правил.
Основною причиною написання цього звернення є ситуація, яка виникла з визначенням Претендента на отримання головного призу згідно п 8.3.1.
Згідно п. 3.14. Рейс-переможець – Рейс, який Журі визнає найкращим у Програмі. Критеріями вибору Рейса-переможця будуть: Бюджет рейсу, наповнення рейсу, Авіатюнінг, Слово Капітана, а також рівень активності Пасажирів. Претендентами на Головний приз стануть Пасажири і Капітан Рейсу-переможця.
На фініші програми склалась така таблиця.
Рейс |
1. ТурбоЛМность |
2. "100 друзей" |
3. Ковчег |
4. Adventure in Montenegro |
5. «Liтак & Монтенегро» |
6. «PARTY IN FLIGHT» |
7. «КАРПАТЫ» |
8. Fiesta Flight |
9. «flyparty» |
10. «Назустріч з мрією» |
Бюджет рейсу |
12914 |
8226 |
7296 |
6317 |
5970 |
5605 |
5439 |
5288 |
5073 |
4883 |
Квитки |
3426 |
2998 |
3150 |
660 |
2134 |
820 |
капітан не надав даних |
1728 |
531 |
капітан не надав даних |
Бюджет пасажирів та капітана |
5421 |
2604 |
2017 |
2906 |
2221 |
2581 |
1976 |
2322 |
||
Бонусна програма |
4067 |
2624 |
2129 |
2751 |
1615 |
2204 |
1584 |
2220 |
||
Авіатюнінг від капітана |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
||
Дизайн літака |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
||
Музичний мікс |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
||
Дизайн салону |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
||
Наш девіз |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Авіатюнінг від пасажирів |
2515 |
1655 |
1340 |
1785 |
975 |
1425 |
1100 |
1505 |
||
Слово Капітана |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
||
Вікторина |
1372 |
789 |
609 |
786 |
460 |
599 |
304 |
535 |
||
Зараз на борту |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
||
пасажирів |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
||
пасажирів |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
Наше питання полягає в тому, шоб взнати, яким чином жюри присудило перемогу команді 4. Adventure in Montenegro, коли її результати надто далекі навіть до команди, що зайняла 3 місце. Яким саме методом визначалась команда-переможець, якщо Організатор не керувався власними правилами?
На багатьох рейсах також велись активності, яких не було в інших літаках, кожна команда працювала над літаком і це відображається на його рейтингу.
Згідно статей 5,6,9,10,29,31 Закону України «Про інформацію» ми маємо право знати, як діяло журі по визначенню переможців, керуючись ЗАКОНОМ УКРАЇНИ про звернення громадян та згідно глави 78 „Цивільного Кодексу України” ми маємо право оскаржити результати Програми у суді.
Ми, группа учасників программи, підозрюємо організаторів у тому, що результат програми «L&M Авіа» був сфальсифікований на користь конкретного літака, і підозрюємо, що працівники Організатора та його афілійовані особи, працівники рекламних агенцій, які задіяні в організації та/або проведенні Програми є причетними до результатів акції. Непоодинно жителі м.Дніпропетровськ були зустрінені Промоутерами компанії „Л&M”, та їм пропонувалось приєднатись до літака Промоутера. Ми ввжаємо це порушенням правил, а саме п.11.4. Правил.
Також ми підозрюємо організтора у навмисному ухиленні від надання призів певним особам, які приймають участь в активності від ТМ «L&M» не в перший раз. Адже Організатор має копії наших паспортів і можете ухилятись від того, щоб надати призи певним учасникам.
Ми підозрюємо та звинувачуємо организаторів програми «L&M Авіа» у відхиленні від взятих на себе зобов’язень, порушенню процессу вибору Рейсу-Переможця та дискримінації , а відповідно і до ущимлення прав учасників, не виконанню своїх службових обов’язків, які потрапляють під Статті 190, 191,192,364
Також хочемо нагадати, що, у зв’язку з тим, що ми виконали п.2.1.2. цієї Програми ( цитуємо - Для того, щоб отримати постійну реєстрацію, необхідно заповнити реєстраційну анкету, погодитися з правилами користування Сайтом і з цими Правилами та завантажити на Сайт копію паспорта громадянина України (сторінку з фотографією) чи посвідчення водія, яка буде перевірена та прийнята Організатором.), ми вступили з з організатором в юридичні відносини, що регулюються главами 52, 53 «Цивільного кодексу України».
Просимо провести внутрішнє розслідування та призупити діяльність Програми «L&M Авіа», у зв’язку з нашою підозрою та внести роз’яснення щодо наших запитань. Надіємося на конструктивний діалог з ціллю пошуку шляхів виходу з даної ситуації та ще раз вивчити позиції літаків у рейтингу програми L&M Авіа». Очікуємо, що компанія «Филип Моррис Украина» зв’яжеться з особами, що написали листа та роз’яснить ситуацію.