Шановні Колеги,
Шановні Клієнти,
Шановні Партнери та Друзі Групи Компаній АРГУС,
Ми дуже раді, що більшість наших відносин з Компаніями дуже добрі: через високу якість наших послуг, клієнти залишаютьсязадоволеними отриманим сервісом.
Разом з тим: Помилки можуть мати місце.
Тому, ми закликаємо Вас направляти будь-які скарги напряму мені, Доктору Крістофу Райнбай, Президенту Групи компаній АРГУС, (Christof.Rheinbay@argus.ua). Я особисто відправлю відповідь на будь-який Ваш лист і проконтролюю хід рішення Вашого питання.
Таким чином, я можу гарантувати, що співробітники, які повідомляють про будь-які порушення інших співробітників будуть захищені. І питання, порушені в повідомленні будуть розглянуті, а відповіді відправлені без затримки. Це означає, щоспівробітники АРГУС, які вирішили повідомити про порушення з боку інших співробітників АРГУС будуть захищені відпомсти або репресій. Це також гарантує конфіденційність для співробітника, який вирішив повідомити про майбутнєпорушення з боку інших співробітників АРГУС.
Шановні Колеги,
Шановні Клієнти,
Шановні Партнери та Друзі Групи Компаній АРГУС,
АРГУС зобов'язаний дотримуватись правил Міжнародного кодексу ділової поведінки (The International Code of Conduct Association,); ми будемо сумлінно дотримуватись встановленого кодексу поведінки і будемо боритися проти будь-яких зловживань.
Шановні Колеги,
Шановні Клієнти,
Шановні Партнери та Друзі Групи Компаній АРГУС,
Ми дуже раді, що більшість наших відносин з Компаніями дуже добрі: через високу якість наших послуг, клієнти залишаютьсязадоволеними отриманим сервісом.
Разом з тим: Помилки можуть мати місце.
Тому, ми закликаємо Вас направляти будь-які скарги напряму мені, Доктору Крістофу Райнбай, Президенту Групи компаній АРГУС, (Christof.Rheinbay@argus.ua). Я особисто відправлю відповідь на будь-який Ваш лист і проконтролюю хід рішення Вашого питання.
Таким чином, я можу гарантувати, що співробітники, які повідомляють про будь-які порушення інших співробітників будуть захищені. І питання, порушені в повідомленні будуть розглянуті, а відповіді відправлені без затримки. Це означає, щоспівробітники АРГУС, які вирішили повідомити про порушення з боку інших співробітників АРГУС будуть захищені відпомсти або репресій. Це також гарантує конфіденційність для співробітника, який вирішив повідомити про майбутнєпорушення з боку інших співробітників АРГУС.
Шановні Колеги,
Шановні Клієнти,
Шановні Партнери та Друзі Групи Компаній АРГУС,
АРГУС зобов'язаний дотримуватись правил Міжнародного кодексу ділової поведінки (The International Code of Conduct Association,); ми будемо сумлінно дотримуватись встановленого кодексу поведінки і будемо боритися проти будь-яких зловживань.
Шановні Колеги,
Шановні Клієнти,
Шановні Партнери та Друзі Групи Компаній АРГУС,
Ми дуже раді, що більшість наших відносин з Компаніями дуже добрі: через високу якість наших послуг, клієнти залишаютьсязадоволеними отриманим сервісом.
Разом з тим: Помилки можуть мати місце.
Тому, ми закликаємо Вас направляти будь-які скарги напряму мені, Доктору Крістофу Райнбай, Президенту Групи компаній АРГУС, (Christof.Rheinbay@argus.ua). Я особисто відправлю відповідь на будь-який Ваш лист і проконтролюю хід рішення Вашого питання.
Таким чином, я можу гарантувати, що співробітники, які повідомляють про будь-які порушення інших співробітників будуть захищені. І питання, порушені в повідомленні будуть розглянуті, а відповіді відправлені без затримки. Це означає, щоспівробітники АРГУС, які вирішили повідомити про порушення з боку інших співробітників АРГУС будуть захищені відпомсти або репресій. Це також гарантує конфіденційність для співробітника, який вирішив повідомити про майбутнєпорушення з боку інших співробітників АРГУС.
Шановні Колеги,
Шановні Клієнти,
Шановні Партнери та Друзі Групи Компаній АРГУС,
АРГУС зобов'язаний дотримуватись правил Міжнародного кодексу ділової поведінки (The International Code of Conduct Association, сайт: www.icoca.ch); ми будемо сумлінно дотримуватись встановленого кодексу поведінки і будемо боритися проти будь-яких зловживань.
Шановні Колеги,
Шановні Клієнти,
Шановні Партнери та Друзі Групи Компаній АРГУС,
Ми дуже раді, що більшість наших відносин з Компаніями дуже добрі: через високу якість наших послуг, клієнти залишаютьсязадоволеними отриманим сервісом.
Разом з тим: Помилки можуть мати місце.
Тому, ми закликаємо Вас направляти будь-які скарги напряму мені, Доктору Крістофу Райнбай, Президенту Групи компаній АРГУС, (Christof.Rheinbay@argus.ua). Я особисто відправлю відповідь на будь-який Ваш лист і проконтролюю хід рішення Вашого питання.
Таким чином, я можу гарантувати, що співробітники, які повідомляють про будь-які порушення інших співробітників будуть захищені. І питання, порушені в повідомленні будуть розглянуті, а відповіді відправлені без затримки. Це означає, щоспівробітники АРГУС, які вирішили повідомити про порушення з боку інших співробітників АРГУС будуть захищені відпомсти або репресій. Це також гарантує конфіденційність для співробітника, який вирішив повідомити про майбутнєпорушення з боку інших співробітників АРГУС.
Шановні Колеги,
Шановні Клієнти,
Шановні Партнери та Друзі Групи Компаній АРГУС,
АРГУС зобов'язаний дотримуватись правил Міжнародного кодексу ділової поведінки (The International Code of Conduct Association,); ми будемо сумлінно дотримуватись встановленого кодексу поведінки і будемо боритися проти будь-яких зловживань.