Вказаним випадком, я вкрай стурбована, адже я, та вся моя родина, більше 5 роки є постійним клієнтами вашого магазину, завжди буди задоволені сервісом, обслуговуванням та клієнтоорінтовністю вашої компанії, однак цей випадок є кричущим виразом неповаги до покупців (!). В результаті відмови впустити трирічну дитину в туалет, вона не витримала і намочила свої штанці, і вона була змушені їхати додому, в холодну пору року, в мокрому одязі.
Хотіла б також вказати на образливість поведінки адміністратора, адже, якби навіть допустити наявність технічних перешкод, нам не було запропоновано жодної альтернативи, незважаючи на той факт, що до туалету потрібно було дитині. Окрім того, була вислове образлива фраза: «…Вы ж АТБ в туалет не проситесь, что вы от нас хотите…мы не обязаны по закону…» (!!!!). До вчорашнього дня у мене було переконання про різні рівні цих магазинів і взагалі недопустимість порівняння «АТБ» з «СПОРТМАСТЕРОМ», однак адміністратор магазину мені вказала на ідентичність. Прикро це чути і образливо, а ще більше принизливо було приймати таку позицію від жінки, яка теж або уже, або буде мамою…
Звертаюсь до Вас з вказанім повідомленням я прошу звернути увагу на вказаний випадок, адже таке відношення до дітей демонструє відношення до людей, покупців, споживачів…Після такого поводження зі мною і моєю трирічною дочкою, я навряд зможу знову скоро стати покупцем у ваших магазинах, адже образа за свою дитину досить глибока, а зухвалість персоналу просто кричуща.
Маю надію, що моє звернення викликає у Вас належну реакцію, щоб переглянути санітарні умови торгівлі в магазинах, щоб забезпеченими комфортні умови здійснення покупок.
Категорически не советую работать на это предприятие!
Устраивался на склад, который около Киева, спрот коплекс Чайка, все вроде бы нормально было поначалу, закрыл глаза даже на рабский график, с 8 и до 21 , так как нужна была работа, стажировка 3 дня, простажировался 2 дня, после чего мне говорят, Вы нам подходите, после праздников приезжайте оформляться, так как стажировку проходил перед новым годом, ну я и приехал, заполнил кучу бумажек, сразу же написал заяву на увольнение без даты, типа так у них принято, и мне говорят нужно подождать пока напечатают приказ, мол приезжайте через два дня, я удивился, приказ , два дня...что за хре...бумажку какуюто два дня печатать, ладно приехал через два дня, мало того что ждал час два пока меня пропусят, потом мне говорят приказ не готов приезжайте через две недели, что за бред???
Вот так там короче говоря пользуются людьми!!! Гори огнем эта галимая контора!!!
Директор Украинского филиала головной компании СПОРТМАСТЕР Чернов И.В. решил недавно по Лотосу, написать своим рабам, послание как плохо всем живется в компании. Главный бухгалтер Козак правильно сделала, что послала вас всех с вашим жлобством. Чернов И.В. если так все плохо, почему вы позволяете тем кто ближе к кормушке а именно: члены правления, директора УРП и отделений, получать более 200 000 грн. бонусами за полугодие, при этом имея зарплату более 20 000 грн. И после этого у тебя хватает совести, говорить давайте потерпим два года. А не пошел бы ты на …, сам знаешь куда со своими упырями. Лучше бы ты в больничке с……………х.
Отзывы в Виннице:
Положительные:Страпон
Отрицательные:Импотенция