Складайте власну думку про проект Податкового Кодексу, використовуючи офіційний текст.
Верховна Рада України 7.09.2010 р. проголосувала за відміну прийнятого в першому читанні проекту Податкового кодексу з дорученням Кабінету Міністрів України подати до парламенту новий проект Податкового кодексу з урахуванням результатів всенародного обговорення.
Прочитати пропонований проект Податкового Кодексу України можна було на сайті Верховної Ради:
на сайті газети "Урядовий кур'єр":
Отже, чекаємо повного офіційного тексту нового Проекту Податкового Кодексу з розумним урахуванням результатів всенародного обговорення.
В цілому, пропонований раніше проект Податкового Кодексу був непоганий, якщо будуть враховані декілька зухвалих нарікання моментів: враховані розумні зауваження по розширенню списку дозволених платникам єдиного податку видів діяльності, вивірені статті проекту на відповідність з кореспондуючими нормами права, спрощені питання взаємин платників податків з контролюючими органами, змінена нумерація статей проекту Податкового Кодексу України і т.д.
Пропонована раніше нумерація статей в кожному розділі і главі кожного разу спочатку замість єдиної нумерації постатейно спочатку і до кінця Кодексу з розбиттям на розділи і глави - незручна в застосуванні, на мою думку, оскільки замість посилання на конкретну статтю вимагається вказати ще і розділ, і главу. Загалом, хтось додумався внести плутанину і в проекті Кодексу виявилося повно однакових номерів статей, рознесених, проте, по різним розділам і главам. Подивитеся самі..
Що можна розуміти під побажанням спрощення взаємин платників податків з контролюючими органами?
Таке враження, що розробники проекту Податкового Кодексу не бувають в податкових та ін. і не знають які там черги і нервування під час здачі звітності…
Побажання:
- здача звітності не частіше раз на квартал для усіх суб'єктів підприємницької діяльності із створенням простої і зрозумілої системи звітності за принципом "єдиного вікна" без збільшення існуючих податків;
- рішення питання з наріканнями з приводу ПДВ;
- створення режиму звітності, при якому в податкових та ін. будуть відсутні черги, які тільки створюють взаємне нервування і ведуть тільки до марних витрат часу. Вірогідно, контролюючі органи повинні в простому і зрозумілому режимі "єдиного вікна" приймати звітність, проводити перевірки рідко, не порушуючи діяльність особи, що перевіряється, і застосовувати санкції тільки за реальні порушення.
Реальні механізми як це здійснити, враховуючи реальний стан речей, є.
Інше питання - як буде розв'язана проблема наповнення бюджету. Я думаю, що це питання повинне вирішуватися за рахунок оптимізації внутрішніх ресурсів і прийняття правильних управлінських рішень, у тому числі і по пошуку дешевого і екологічно чистого джерела енергоресурсів. Відносно оподаткування бізнесу повинен застосовуватися, на мою думку, такий принцип: малий бізнес оподатковується пільгово і спрощено, середній бізнес несе трохи більше податкове навантаження, великий бізнес несе ще трохи більше податкове навантаження. Це як в природі: дитина росте і вчиться, потім стає дорослим і починає працювати в повну силу.
2010-09-15 10:07:58