|
||
|
||
|
Гость (Веб-мастера, веб-дизайнеры) |
2011-05-14 00:07:33
|
---|---|
Доброго дня! Хочу розповісти свою історію, і застерегти всіх від цієї компанії. Підключився до послуги "домашній інтернет" 20 квітня. Оперативно приїхали хлопці, все зробили, запустили - залишився задоволений. Побіг поповнив рахунок і моій радості не було меж.Раптом 3 травня пропав інтернет.Подзвонив в кол-центр.Сказали не хвилюйтесь - технічна проблема. Сьогодні 13 травня - інтернету немає. Кожного дня, коли я телефоную в кол-центр знаходять різні причини (вихідний, проблема з обладнанням,немає доступу до обладнання,.......)Переносять поточні строки - буде після 17-00, буде завтра зранку, буде 13 травня,буде 19 травня... Думаю з кол-центром не буду спілкуватись - описав проблему на сайті київстару.Відповіді немає (хоча вказали, що протягом 2 діб буде результат).Пішов в сервісний центр.Відповідь здивувала - ми молода компанія, і у нас бувають проколи. Мене не цікавлять відмовки я хочу мати інтернет, за який плачу гроші. Я радію з декількох причин - 1- що не відключився від ОГО - за три роки користування ні одної проблеми з якістю зв*язку. 2- бажаю щоб у цїєї "молодої компанії" було якнайбільше проколів. Хочу ще раз застерегти всіх хто хоче підключитись до послуги "домашній інтернет". Добре подумайте, і якщо у вас хороша нервова система - бажаю успіху. |