|
||
|
||
|
Володимир (Телекоммуникации / Связь) |
2011-03-23 12:29:01
|
---|---|
ПРИВАТБАНК - ШАХРАЙ! Ніколи не користуйтесь онлайн послугою поповнення рахунку оператора мобільного зв'язку Київстар!!! Приватбанк разом з Київстар рекламують це як "ЗРУЧНІСТЬ", а насправді це "ШАХРАЙСТВО" в національному маштабі. Є велика ймовірність, що Ваші кошти ніколи не потраплять на Ваш мобільний рахунок, а назавжди осядуть в Приватбанку. Для прикладу вчора 23 березня 2011 року о 14:48 і о 16:02 з допомогою МійКиївстар було здійснено дві операції поповнення різних рахунків на суми 51грн і 301грн відповідно. О 20:20 я зателефонував до оператора Київстар і на питання "Куди ділися мої кошти?" я отримав відповідь: "Зі всіма подібними запитання прошу звертатися до Приватбанку за телефоном 0800500003". Щож, телефоную до Приватбанку, але вияснити долю моїх 352грн виявляється не можливим в телефонному режимі!!! Телефоную в банк де зареєстована моя кредитка і отримую підтвердження, що кошти були списані. Як мені хотілося матюкатися в цю мить!!! Повторно набираю телефон Приватбанку і тільки після скандалу мені підтвердили, що гроші потрапили в Приватбанк, але по не відомій нікому причині (так би мовити збій у системі) вони не можуть бути зараховані на рахунки оператора мобільного зв'язку Київстар. Зі слів оператора Приватбанку, в таких ситуаціях банк може повернути кошти назад на кредитку і то лише у випадку, якщо власник коштів зробить запит. На моє щастя такі запити банк приймає у телефонному режимі. Більше того після запиту Вам прийдеться чекати на повернення коштів мінімум три дні. Сьогодні я дізнався що аналогічні зникнення коштів за останні тижні відбулися у моїх друзів... Хто мені пояснить, що відбувається в Приватбанку? Це регулярні збої в платіжній системі чи шахрайство по "приватбанківськи"? |