|
||
|
||
|
Гость (Экономисты) |
2017-08-04 15:48:12
|
---|---|
КРАЩЕ З МУДРИМ ЗАГУБИТИ, НІЖ З ДУРНИМ ЗНАЙТИ! 18.04.17 я замовила комплект міжкімнатних дверей серії Fusion та супутньої фурнітури в магазині Центр Дверей, вул.Здолбунівська, 7-Г / Дніпровська Набережна (Novus ТРЦ River Mall). Додатково замовила індивідуальне фарбування скла з доплатою 5000 грн. і приховані петлі, які для комплекту з 5-ти дверей теж коштували 5000 грн. В результаті я відмовилася від 3-х дверних полотен, коробкового брусу і петель. Після вилучення у мене бракованої продукції, представники компанії зі мною не зв'язувалися і не повідомляли, що робити далі в такому випадку. Я сама дзвонила на усі номери і дізнавалася, який є вихід. Додзвонившись до представника рекламаційного відділу магазину, я почула цілий ряд пояснень і причин, чому не можна кусок скла відрізати такого ж розміру, що і ширина дверей. Менеджер мене запевняла, що це нормально, що так повинно бути і щоб я нічого не видумувала і приймала двері в такому вигляді. Зрештою, після звернення безпосередньо в магазин, через декілька днів мене запевнили, що приблизно через 3 тижні мені виготовлять нові якісні двері. Через місяць мені зателефонували і сказали, що мої двері майже готові, але їх знову відправили на завод, щоб реставрувати ще деяку моменти. 29.06.17 мені привезли начебто замінений без браку товар. У ході огляду я виявила, що це ті самі двері, від яких я відмовилася більше місяця тому, але на цей раз щілини були ще більше заліплені силіконом і вже залиті білою фарбою з торця. Коробковий брус був знову увесь в підтьоках фарби. Я по телефону зв'язалася з представником рекламаційного відділу компанії. Спочатку працівниця запевняла мене, що це нові двері, а не мої старі браковані. Але коли я запитала, як таке може бути, що скло замале в тих самих місцях, вона проговорилася і повідомила, що їхні технології не дозволяють відрізати полотно скла в рівень з дверним полотном, і що ці двері гарно і якісно відреставровано силіконом і фарбою. Вся ця історія тривала понад 2 місяці, і рівно стільки ж часу я мешкала в квартирі без дверей, що спричиняло значні незручності. Враховуючи достатній час, який був у продавця на усунення браку, а він ним не скористався, я підключила юристів, зібрала усі необхідні документи і заяви, і звернулася до магазину з офіційною вимогою повернути мені кошти. Після цього мені ще декілька разів телефонували працівники компанії, і все це супроводжувалося бурхливими телефонними розмовами, але гроші мені повернули, а своє "барахло" забрали з моєї квартири. Нюанси які виплили: коли купуєш двері в магазині, продавець каже: "наші двері, наш завод, ми виробник..." і т.д. Коли висуваєш претензію по якості, виявляється, що вони лише посередники, і відповідь наступна: ""это не мы, это завод так сделал, и почему переделать не захотел, мы не в курсе". Рішення приймайте самі - купувати чи ні! п.с. Мені неважливо, купите Ви ці двері чи ні, головне, щоб не купили!))) Всім добра! Живіть в красивих помешканнях! |