|
||
|
||
|
Гость (Веб-мастера, веб-дизайнеры) |
2012-03-25 23:12:00
|
---|---|
Доброго дня! Хочу повідомити Вас про шахрайські дії, які були застосовані стосовно мене. Мій номер договору ???????. Історія питання: 1) 23.03.12 (орієнтовно з 23:40-23:50)- я припинив користуватись підключенням мережі Internet та пішов відпочивати; 2) 24.03.12 в 8:30 я спробував з'єднатись, але система повідомила про помилковий пароль; 3) Спроба скористатись послугою "Мій Київстар" не вдалась - профіль був заблокований на 24 години; 4) 24.03.12 в період з 8:30 до 12:00 я спілкувався з Вашим оператором call-центру. Отримав відповідь: "Зачекайте 24 години"; 5) 25.03.12 з 18:00 спробував знову з'єднатись, але система ЗНОВУ повідомила про помилковий пароль; 6) Після чого я зв'язався з оператором, який мені допоміг відновити пароль (SMS в 19:20); 7) Після відновлення паролю, я перевірив сумму бонусів. І виявив ЗНИКНЕННЯ близько 200 бонусів (!!!); 8) Про що я повідомив Вашого оператора, який УХИЛИВСЯ від прямої відповіді на питання під загальною фразою "Безпека користувача -в руках самого користувача", що вважаю не корректним по відношенню до Вашої корпоративної політики; 9) Так як Ваш сервіс "Мій Київстар" при перечисленні бонусів зберігає останній номер телефону на який відбувся переказ бонусі, то я виявив НЕЗНАЙОМИЙ мені номер -096-527-75-21. Слухавку підняв підліток (судячи з голосу). В телефонній розмові він повідомив, що він з Києва, що до нього звернувся "якись хлопець" запропонував поповнити рахунок, якщо той дасть йому готівку. На що той погодився і отримав 196 бонусів; 10) Я знову набрав Вашого оператора. Вона мене уважно вислухала, але знову нічим допомогти не змогла чи не схотіла! Моя пропозиція спільними діями встановити шахрая, який зміг обійти рівні безпеки Вашої ІТ-системи була відхилена; 11) 25.03.12 в 19:47 я знову ЕМОЦІЙНО поспілкувався з "покупцем крадених бонусів". Він знову підтвердив версію з "якимось хлопцем" і "кинув трубку"; 12) !!!Самий цікавий пункт!!! 25.03.12 в 20:10-20:30 я спробував зайти на Ваш сервіс "Мій Київстар" і ВІН ЗНОВУ ЗАБЛОКОВАНИЙ на 24 години - ЗНОВУ БЕЗКАРНО СПРАЦЮВАЛИ ШАХРАЇ. Висновки: 1. Ваш рівень безпеки хтось сміючись зламує і обходить; 2. Ваші корпоративні гасла - фікція; 3. Ви не зацікавленні в тому, щоб спіймати тих хто знущається з Ваших кліієнтів. Хоча зробити це було досить легко Вашій службі безпеки: 3.1. Номер спільника шахраїв відомий - місцезнаходження знайти не важко, користуючить Вашими технічними сервісами; 3.2. Я готовий звернутися з заявою в міліцю, для того щоб у Вас було юридичне право підключитись до розслідування.. Але....... Прошу повідомити мене про долю даного листа |